Men her er man...
Fra : Alex

Dato : 04-08-04 21:37

åbenbart et dumt svin indtil andet er bevist.

Kan i hygge jer.

Dette er min sidste kommentar om denne sag.

Alex Nielsen
Peter Hansen
spamklovn
whatever

Fra : Graves

Dato : 05-08-04 09:58

> åbenbart et dumt svin indtil andet er bevist.
>
> Kan i hygge jer.
>
> Dette er min sidste kommentar om denne sag.

> [...]

Du må da også gerne kalde dig "Gerner" hvis du har lyst ....
Drop dine reklamefremstød, så vil du opleve at blive accepteret noget så
hurtigt !
Så enkelt er det! Forstå det eller lad være ....

Usenet virker lige præcis så godt fordi der finder en høj grad af
selvjustits sted mod folk som ikke kan eller vil forstå reglerne,for at
færdes her, eller etikken og moralen om du vil... Flertallet bestemmer i
praksis hvad der er rigtig og forkert i forhold tilgruppens fundats. Så det
minder lidt om demokrati. Det har du sikkert ikke noget mod, vel ?
Hyg dig !

\Graves.