Jeg prøver igen. Hvis i ikke vil svare, så~
Fra : Alex

Dato : 04-08-04 20:37

Er der noget om, at indtag af vand forøger forbrændingen.

Alex
www.max30.dk

Alex Nielsen

www.max30.dk

Fra : Anette

Dato : 04-08-04 20:52

"Alex" <alex@hotmail_com.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der noget om, at indtag af vand forøger forbrændingen.
>

> Alex Nielsen

Så smut du bare meget langt væk Alex/Peter/spamklovn/whatever. Du er da tæt
på den største nar, jeg har oplevet på usenet i umindelige tider... Ved du
mon selv, hvad du hedder??????!!!!!

Anette

Fra : Alex

Dato : 04-08-04 21:18

On Wed, 4 Aug 2004 21:51:52 +0200, "Anette"
<notinthislife@mail.net.com.etc> wrote:

> [...]
>på den største nar, jeg har oplevet på usenet i umindelige tider... Ved du

Der er stadig ingen der har spurgt mig om en forklaring, i har bare
hakket ned på mig de sidste 14 dage.
Så vidt jeg ved er en man uskyldig indtil andet er bevist.

Alex Nielsen

www.max30.dk

Fra : Pia Nave

Dato : 04-08-04 22:03

Anette wrote:
> [...]
> på den største nar, jeg har oplevet på usenet i umindelige tider... Ved du

Så slap dog af!!
De største nar-hoveder i denne NG er dog de pisse emsige fjolser
(specielt et vis kværulerende fruentimmer....ingen nævnt ingen glemt),
der ikke kan andet end at påpege når nogen gør noget forkert. Få jer dog
et liv!! Tænk sig at bruge så meget tid (og båndbredde) på at gennemgå
alle mandens indlæg fra start til slut? Det er lige præcis disse ting
der er med til at ødelægge de ellers så godt nyhedsgrupper.
Put ham (dem) dog i jeres kill-filter eller ignorér indlægene - dét
virker nemlig!......hvor svært kan det være!
I øvrigt synes jeg det er temmelig uforskammet, når manden nu stiller et
spg., og bruge hans tråd til jeres barnagtige Sherlock Holmes-fis!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Katjastrofen

Dato : 05-08-04 08:28

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> wrote in message

> [...]
> I øvrigt synes jeg det er temmelig uforskammet, når manden nu stiller et
> spg., og bruge hans tråd til jeres barnagtige Sherlock Holmes-fis!

LOL, velkommen i mit killfilter, for ualmindelig barnagtig opførsel og
sprogbrug. Meget kan man sige om folk, der bruger tid og energi på at
vejlede folk, men et pænt sprugbrug har de sgu. Desuden, ville NG'en ikke
være et rart sted, hvis alle fik lov til at Te sig, som f.eks. ovenstående..
uden at få at vide, hey, der er altså regler det her sted, som vi alle skal
indordne os under.

Katja, som da morer sig over Alex ynk [Sødeste Alex, der er ingen der har
sagt, de ikke vil høre din side af historien]

Fra : Pia Nave

Dato : 05-08-04 10:43

Katjastrofen wrote:

> hey, der er altså regler det her sted, som vi alle skal
> indordne os under.

Lige præcis dét jeg mener!! Men var det så ikke en idé (når man nu har
så travlt med regler og des lige), at futte disse indlæg over i en
gruppe hvor de hører til?? Det er såmænd det eneste jeg beder om.....jeg
kan stadig ikke se hvad nogle af dem har med dk.helbred.slank at
gøre......?!?!
Regler mig et vist sted....det er vist kun et påskud for at starte med
at brokke sig og kværulere!!

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Pia Nave

Dato : 05-08-04 11:34

Katjastrofen wrote:

> Katja, som da morer sig over Alex ynk

Jeg ynker bestemt ikke Alex! Men jeg ynker de folk der gladeligt åbner
for denne NG i håb om at få lidt viden, og derefter kun for at se indlæg
på indlæg med citater, postulater og hvad ved jeg, bare for poientere et
eller andet!
Helt seriøst....det _kan_ sg* da ikke være normal adfærd, hva'?

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Katjastrofen

Dato : 05-08-04 14:41

> Jeg ynker bestemt ikke Alex!
Hov, min fejl, skulle have stået Alex' ynk. - mente ham selv. - sorry, fik
jeg ikke klargjort tydeligt nok.

> Helt seriøst....det _kan_ sg* da ikke være normal adfærd, hva'?

Ja, jeg der er jeg så Rasmus modsat... Jeg mener at folk skal opføre sig
ordentligt herinde, det gør man ved at benytte sig af de vejledninger der
forefindes på usenet. Ikke alle er bekendt med dem [mit første indlæg var jo
heller ikke i dk.test] - Så, jeg synes det er mere end fint, nogle gider
bruge deres tid på at oplyse m.m. - Alex-sagen gik lidt amok, fordi folk,
der ikke anede noget om, hvad der var foregået, gik ind og blandede sig.

katja

Fra : Pia Nave

Dato : 05-08-04 16:01

Katjastrofen wrote:

> "Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> wrote in message

> Hov, min fejl, skulle have stået Alex' ynk. - mente ham selv. - sorry, fik
> jeg ikke klargjort tydeligt nok.

Ok

> [...]
> der ikke anede noget om, hvad der var foregået, gik ind og blandede sig.

Jeg synes også det er fint, at folk bliver vejledt i brug af
Usenet.....men hvor mange (og hvor meget) af indlægene handler om dette?
Personen var jo blevet gjort opmærksom på dette flere gange uden held,
hvorfor jeg synes det ville have været på sin plads, enten at futte,
melde ham til abuse eller putte ham i kill-filteret! Én gang for
alle.....og så havde den ged været barberet

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-04 07:02

> bruge deres tid på at oplyse m.m. - Alex-sagen gik lidt amok, fordi folk,
> der ikke anede noget om, hvad der var foregået, gik ind og blandede sig.

Jeg må faktisk erkende at efter at have læst samtlige indlæg, må jeg give
dig ret i at det lugter langt væk af reklame indlæg. Til Alex: Det virker
ikke specielt betryggende at hovedmanden bag et program til vægttab stiller
så mange ret banale spørgsmål, og det åbner også spørgsmålet om programmet
er bygget op omkring "snak" og noget som man har hørt.

Skal jeg selv komme med en lille reklame her tilslut, så downloader jeg
programmet her i dag og skriver en anmeldelse af _programmet_ (og kun
programmet), man kan læse anmeldelsen i løbet af aftenen her i gruppen
og/eller på www.damat.dk

mvh
Kim (der ikke kender Alex)

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : mus

Dato : 05-08-04 08:28

> [...]
> der ikke kan andet end at påpege når nogen gør noget forkert. Få jer dog
> et liv!! Tænk sig at bruge så meget tid (og båndbredde) på at gennemgå

Hæ hæ hende tror jeg, jeg har bemærket.
Meget svær at lukke munden på. Nogen gange får hun mig dog til at grine. Og
jeg kan fortælle dig at det ikke kun er i denne gruppe.
Men ja der skal også være plads til hende her - må bare lade være at læse
hendes indlæg, selv om de er sværre at undgå og helt ærligt kan jeg heller
ikke altid lade være med at læse dem og trække lidt på smilebåndet.

Hav en god dag alle sammen!

LN

Fra : lene

Dato : 04-08-04 22:54

Hvordan kommer man med den der virus der florerer her ved navnet Anette???
Den er godt nok sejlivet og enormt irreterende, for jeg kan ikke læse nogen
indlæg her i denne ellers meget udemærkede gruppe uden at ovennævnte virus
har bidt sig fast..
Nogen forslag???? Er nemlig ved ta være desperat

Fra : mus

Dato : 05-08-04 16:47

"lene" <reklamerfranettetFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har bidt sig fast..
> Nogen forslag???? Er nemlig ved ta være desperat

Hmm jeg ved ikke lige, hvad du skal gøre. Jeg kiggede lige lidt tilbage i de
forskellige der er skrevet de sidste par måneder - jeg kunne ikke lige
umiddelbart finde noget Annette har skrevet, andet end det i denne tråd, som
er flabet ja - men vel forholdsvis let bare at springe hen over.

LN

Fra : bb

Dato : 04-08-04 21:38

>Er der noget om, at indtag af vand forøger forbrændingen.

Nej det gør det ikke. Motion og øget muskelmasse øger forbrændingen,
alt muligt man kan spise og drikke har ikke rigtigt nogen stor effekt.
Men bare drik en masse vand alligevel, så føler du dig måske mere mæt.

Fra : Alex Nielsen

Dato : 05-08-04 11:57

On Wed, 04 Aug 2004 22:38:19 +0200, bb
<vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Nej det gør det ikke. Motion og øget muskelmasse øger forbrændingen,
>alt muligt man kan spise og drikke har ikke rigtigt nogen stor effekt.
>Men bare drik en masse vand alligevel, så føler du dig måske mere mæt.

Mange tak for dit svar. Jeg er glad for at der trods alt er nogen som
læser mine spørgsmål stadigvæk. ;)

MVH

Alex Nielsen

www.max30.dk

Fra : kvaerulant

Dato : 06-08-04 18:59

Alex wrote:

>Er der noget om, at indtag af vand forøger forbrændingen.
>
>Alex
>www.max30.dk
>
>Alex Nielsen
>
>www.max30.dk

Ja udslellesen og det stadige randerri øger forbrændingen,
særligt hvis du skal op ad en trappe.

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-04 21:21

> Ja udslellesen og det stadige randerri øger forbrændingen,
> særligt hvis du skal op ad en trappe.

Tænk at være så sjov og så ikke engang turde stå ved det. Find en anden
gruppe til dit morskab

(og find en ordbog)