Vand og forbrænding.
Fra : Peter Hansen

Dato : 01-08-04 11:38

Jeg har læst i et indlæg i en anden nyhedsgruppe, at indtag af vand
forøger forbrændingen. Er der noget om det ?

Alex

Fra : Britt Malka

Dato : 01-08-04 14:12

On Sun, 01 Aug 2004 12:37:58 +0200, Peter Hansen
<peter_hansen@hotmail_com.invalid> wrote:

>Jeg har læst i et indlæg i en anden nyhedsgruppe, at indtag af vand
>forøger forbrændingen. Er der noget om det ?

Det skriver de også i "I Form" i hvert fald.

En af vores venner her (Frankrig) har af en diætist fået at vide, at
han skulle drikker masser af vand. 1 l per 25 kg kropsvægt. Men om det
skyldes den rensende effekt eller øget forbrænding ved jeg ikke.

Chili og kaffe, men ikke dagligt, så kroppen vænner sig til det, øger
også forbrændingen.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Alex

Dato : 01-08-04 20:29

Ja jeg kunne heller ikke rigtigt forstå det. Jeg mener at kunne huske
fra min skoletid, at en KiloJuel er den mængde energi der skal til at
opvarme en litter vand fra 4 til 5 grader celcius.

Alex Nielsen

www.max30.dk