Kvindelig slanke-opskrift forfatter søges
Fra : Jakob Munck

Dato : 01-08-04 07:41

Jeg er en 55-årig mand, som har skrevet en slankebog til mænd med titlen "Du
er fed mand - hvad vil du gøre ved det?". Bogen har været hos et par
forlæggere som har afvist den bl.a. med den begrundelse at der var for få
opskrifter i bogen. Men bogen skal ud og skal derfor - i forbedret udgaven -
sendes til flere forlag. Derfor vil jeg nu omskrive noget af teksten og
tilføje nogle flere opskrifter. Men jeg er ikke selv god til det med
opskrifter, så derfor vil jeg gerne have en (helst kvindelig) medforfatter,
som kan tage sig af dette. Den person jeg søger skal altså være i stand til
at levere 30 - 50 velbeskrevne opskrifter på morgen, middag og
aftensmads-måltider, med fast kalorieindhold. Opskrifterne skal være
afprøvet og maden skal være sund.

Hele projektet med at integrere opskrifterne i bogen løses i fællesskab, og
vi kommer begge til at stå som forfattere. Honorar deles ligeligt.
Forudsætning for samarbejdet er at du bor på Sjælland.

Er det noget for dig, så kontakt mig.

v.h.
Jakob Munck
Strindbergsvej 74 A
2500 Valby
Tlf. 27 30 30 48

Mail: jm2_fjern_dette@webspeed.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-08-04 17:30

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget for dig, så kontakt mig.

Opslag af den karakter hører hjemme i dk.opslag.stillinger.

Mange vil helst sælge/løbe og tilbyde arbejde/opgaver i de grupper, der
berører emnet - men når sådanne opslag ikke desto mindre hører hjemme i
dertil oprettede grupper, så er det for at adskille debat og
vidensudveksling fra kommercielle interesser. Opslagsgrupperne er således
heller ikke beregnet til debat.

mvh. Lisbeth