"Gymform Quick Fitness"
Fra : Dorthe

Dato : 30-07-04 21:51

Hej NG

Jeg har en diskussion med en god ven omkring dette produkt, som ifølge
TV-Shop er super, hvis man vil slanke sig.

Jeg tror ikke selv på produktet, men jeg mangler faktisk saglige
argumenter - bortset fra, at alle ville bruge det, hvis det virkede
Tingesten afgiver jo svage elektriske impulser og min ven sætter derfor
lighedstegn mellem dette og fedtforbrænding ved lav modstand under træning,
og derfor mener han,at produktet må virke...!

Så....er der nogen der ved, om der er lavet tests på produktet og i så fald,
hvor de kan opspores???

/Dorthe

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-08-04 14:47

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en diskussion med en god ven omkring dette produkt, som ifølge
> TV-Shop er super, hvis man vil slanke sig.

Den er ikke "super" hvis man vil slanke sig. Jeg var inde og kigge på deres
hjemmeside, og der står der ikke noget om, at den skal bruges til at slanke
sig med. Der var en enkelt sætning: "eliminate love handles", men man kan
ikke lave punktformig fedttab - man kan ikke styre hvorfra kroppen skal tære
på fedtdepoterne.

Disse elektriske produkter er ikke meget bedre end en slags massage af
musklerne.

Se evt:
http://www.forbrug.dk/test/testbasen/fritid/muskelstimulation

kort konklussion på: