Slankepulver
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 26-07-04 21:07

hej folks

110 kilo er altså for meget af det gode...........når de 25 er fedt!!

så nu har jeg taget måleskeen i den anden hånd og er startet på
slankepulver!!

Speasy.........et hurtigt kik på indholdsfortegnelsen siger mig at det
hovedsaglig består af soyaprotein, fruktose, havrefibre og
vitaminer/mineraler. Desuden står der man kan leve op til 8 uger af skidtet
hvis man spiser sådan 6 breve om dagen ( 10 breve for 100,- ). så det er jo
billigere end Herbalife og består hovedsaglig af det samme.......jeg har
yderligere billiggjort det ved selv at tilsætte extra protein og
fibre........1 kilo soyaprotein kan fåes til 60 kr,- og så kan man male
havregryn i en kaffekværn........så jeg har levet af 3 poser om dagen plus
lidt soyamælk, frugt, et par stykker brød og grøntsager.........lidt tørret
frugt......en vitaminpille af de gode....og ikke meget andet.......jo vand
selvfølgelig.

en af fordelene er, at man vænner mavesækken til ikke at få så store mængder
mad ned........

og jeg har tabt mig..........jeg vejer mig ikke.........men jeg kan mærke
det!!

14 dage har jeg kørt nu og jeg er motiveret til at fortsætte.........

hurra

PS hvor meget protein er det egentlig man skal indtage om dagen........ca. ?

Fra : Faithless

Dato : 27-07-04 08:22

"Jan Mejer Rasmussen" wrote in message
> PS hvor meget protein er det egentlig man skal indtage om dagen........ca.
?

Jeg mener at, hvis du ikke dyrker muskelopbyggende idræt, så er den daglige
dosis omkring 0,5 gr. pr. kg. kropsvægt. Men hvis du skal opbygge en større
muskelmasse, så er det mellem 1,5-2,5 gr. pr. kg. kropsvægt.

Der er vist også noget med at kroppen max kan optage 20-30 gr. af gangen, så
det bedste er at indtage det over hele dagen.

Mvh/Faithless

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 06-01-05 12:51

"Jan Mejer Rasmussen" <janmejer(FJERN)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> slankepulver!!
> Speasy.........
> 14 dage har jeg kørt nu og jeg er motiveret til at fortsætte.........

Hvordan gik det?

Mvh. Lisbeth