Software
Fra : Peter Hansen

Dato : 26-07-04 13:33

Jeg her tidligere se en omtale af MAX30 fra www.max30.dk.
Er der nogle der har prøvet det program. Er der mulighed for
indtastning af egne opskrifter, og søge på opskrifter ud fra
ingredeinser.
Hvad med vægtvogter point. Er det med i programmet?

Peter

Fra : Gitte

Dato : 26-07-04 15:20

"Peter Hansen" skrev :

> Jeg her tidligere se en omtale af MAX30 fra www.max30.dk.
>Er der mulighed for indtastning af egne opskrifter, og søge på
opskrifter ud >fra ingredeinser.
> Hvad med vægtvogter point. Er det med i programmet?

Det er da underligt, at du ikke selv kigger på linket, hvis du er
interesseret.
Eller downloader demo'en......... dybt underligt.

Det står såmænd på forsiden, hvad programmet kan - sjovt nok, står der
lige præcis det du spørger om..
Så man fristes til at tro, at det er endnu en reklame for sitet.

Jeg blev egentlig så irriteret over, at du bliver ved med at reklamere,
selvom du er blevet gjort opmærksom på, at det ikke er velset, så jeg
gider ikke engang kigge på demo'en.

Gitte

Fra : Peter Hansen

Dato : 26-07-04 15:32

Det er mere fordi jeg har en meget langsom internet forbindelse
(Mobil). Så hvis der er nogen der har hentet det, og ved hvad det kan,
så kunne de måske belyse, om det er tiden værd.

MVH
Peter Hansen

Fra : Alex Nielsen

Dato : 26-07-04 18:11

On Mon, 26 Jul 2004 16:31:44 +0200, Peter Hansen
<peter_hansen@hotmail_com.invalid> wrote:

> [...]
>(Mobil). Så hvis der er nogen der har hentet det, og ved hvad det kan,
>så kunne de måske belyse, om det er tiden værd.

Jeg er ked af at være blevet blandet ind i denne diskussion.
Jeg har rigtig nok tidligere forsøgt at skabe lidt røre omkring det
program jeg har lavet. Men de sidste indlæg kommer ikke fra mig.

Hvis der er nogen der har spørgsmål til mit program, er de naturligvis
velkommen til at sende en e-mail. Informationerne kan finde på
hjemmesiden.

Alex Berg
Max30.dk

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-07-04 22:08

"Alex Nielsen" <support@max30.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ked af at være blevet blandet ind i denne diskussion.
> Jeg har rigtig nok tidligere forsøgt at skabe lidt røre omkring det
> program jeg har lavet. Men de sidste indlæg kommer ikke fra mig.

Men kommer det fra en, du har bedt om at poste indlægget fra dig?
Det er nemlig højst besynderligt, at der lige pludselig kommer indlæg om dit
program fra adresser, der ikke før er set i nyhedsgrupperne. Også pudsigt,
at de bruger det samme newsreader-program, som, iøvrigt sædvanligvis kun
bruges af de rutinerede nyhedsgruppebrugere.

Udover dine egne indlæg om dit program har peter_hansen@hotmail_com.invalid
og line_petersen@hotmail_com.invalid stillet spørgsmål til dit program.
Ingen af dem har før luftet deres look-a-like-adresser i nyhedsgrupperne.
Det ligner derfor bestilt arbejde og reklame i strid med reglerne

Måske det er bedre, hvis du (og dine venner?) optræder lidt mere
tilbagelænet og stoler på, at programmet nok skal få den omtale, det
fortjener.

Mvh. Lisbeth

Fra : Graves

Dato : 27-07-04 07:30

Enhver omtale, god som dårlig, er jo reklame ..... Så hvorfor ikke skabe
lidt røre om sig sig selv, - selv om det fra enkelte personer kan give
dårrlig omtale....

I en gruppe hvor man kan forvente at der sidder en række mennesker med
rimelig lavt selvværd og leder efter metoder til at slanke sig, kan man nok
også i højere grad forvente at disse lader et princip eller 2 falde, blot
for at tabe sig for enhver pris ....

Man kan jo så have sin mening om de mennesker der sidder med deres reklamer
(uanset reklamernes format) ... Der er kun 2 ting som kan hjælpe på at få
disse "udnyttere" til at forsvinde med deres reklamer og det er imo; 1. Klag
til deres udbyder, 2. Ti dem ihjel, da ethvert svar på deres indlæge
medvirker til yderligere omtale. (af samme årsag er dette mit sidste indlæg
i denne tråd) Man kan poste mig privat hvis man føler trang til at
kommentere mit indlæg. (graves efterfulgt af et snabela gravez punktum dk)
Mvh
Graves