Lepigen - ikke samme bivirkninger som Leti~
Fra : Sanne Jacobsen

Dato : 23-07-04 06:41

Hejsa

Jeg har prøvet Lepigen fra http://www.euapoteket.com
og syntes ikke at de har samme bivirkninger som Letigen havde,
hvor jeg fik "uroligheder" i kroppen !

Er der andre der har prøvet dem og oplevet det samme?
Dette er jo ikke "brok" men jeg er bare nysgerrig..

Sanne

Fra : Thomas

Dato : 23-07-04 10:49

> [...]
> hvor jeg fik "uroligheder" i kroppen !
>
> Er der andre der har prøvet dem og oplevet det samme?
> Dette er jo ikke "brok" men jeg er bare nysgerrig..

Hejsa

Hvordan syses du at de virker??
Er de lige så gode som Letigen??

Mvh Thomas

Fra : Sanne Jacobsen

Dato : 23-07-04 11:28

Ja næsten faktisk, jeg tager ikke "så mange" som jeg kunne finde
på at gøre førhen med Letigen - da jeg ikke har så stort behov mere.

Jeg supplerer dem med kostsomlægning via De Danske
Vægtkonsulenter (hvilket de nok ville syntes var "dybt åndsvagt")
men når jeg ikke har tid, får jeg ikke spist alle de grøntsager og
frugt som jeg skal... og bliver derfor sulten. Så det er for ikke at
"falde i med noget ulovligt" at jeg tager dem.
Hilsen
Sanne

Fra : Thomas

Dato : 23-07-04 11:36

"Sanne Jacobsen" <sanne@poul-pedersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> frugt som jeg skal... og bliver derfor sulten. Så det er for ikke at
> "falde i med noget ulovligt" at jeg tager dem.

Ja! det er lige netop det de skal være...

Fra : Minimee

Dato : 30-07-04 04:38

Uden jeg skal lege "kloge-Åge", var det ikke en god ide at kyle nogen
gulerødder i gabet, tag en skræller med på job og så en 4 af de store
gule

Det er ikke så godt med diætpiller (min ydmyge mening) de smadrer
stofskiftet, og man får ikke den pædagogiske indlæring og vane med, at
nemlig spise sundt og godt..

Måske en smule mere planlægning kunne være en ide, at være på forkant med
dagen, hvis du på forhånd ved at det er en travl dag, så tag nogle sunde
krabater med

mvh Minimee.