Letigen
Fra : Kirsten

Dato : 20-07-04 17:29

Hej

Jeg spiste fornuftigt, når jeg var i byen spiste jeg det der blev sat på
bordet, men ok jeg tog kun en gang af deserten, jeg drak vin til maden. Men
jeg gik til kontrol ved min læge en gang om ugen, og hver gang målte han mit
blodtryk o.s.v. så det var ikke sådan at der ikke blev holdt øje med mig,
men som sagt min bivirkning, var til den posetive side

Hilsen
Kirsten

Fra : SHM

Dato : 21-07-04 16:17

Sådan havde jeg det også med letigen og derfor savner jeg meget et
alternativ dertil!
Nogle gode forslag? - jeg ville helst, hvis der fandtes et lovligt, og af
lægen udskrevet alternativ!
Hilsen

Fra : FreeAgent

Dato : 26-07-04 10:19

Hejsa ..... der er Therma Power

dette produkt er ment som en trænings-booster .......

http://sublimsport.dk

http://sublimsport.com/shop/

Her er en oversættelse af etiketten op embalagen :

Ikke beregnet til brug for personer under 18 år !!!!

Anbefalet brug :
Tag 1-2 kapsler med et stort glas vand 30-60 min inden træning eller
workout.
Tag IKKE mere end 3-4 kapsler om dagen !!!!
KUN TIL VOKSNE !!!!

Må ikke bruger hvis du lider af/er :

Gravid
Ammer
Risiko for forhøjt blodtryk
Bliver behandlet for :
- Forhøjt blodtryk
- Lever, hjerte, psykiatriske sygdomme
- Blodmangel
- Sukkersyge
- Nervøsitet
- Angst
- Depression
- Slagtilfælde
- Besvær med vandledning p.g.a. forstørret prostata

Dernæst kan dette produkt forstærke eller mindske medicins virkning
!!!!
Snak med din læge inden du bruger pruduktet !!!!

Indhold :

Ephedra 8% 300 mg
Caffein 200 mg
White Willow 75 mg
Cayenne 50 mg
Ginger 40 mg

RaZoR *s*

Fra : T Skov

Dato : 24-07-04 20:57

Tja hver sin historie med letigen, for mit eget vedkommende gik det ikke så
godt på trods af kontrol, blodtryksmålinger ect, jeg fik en blodprop i
højre ben. Og iflg sygehuset var jeg bestemt ikke disponeret da jeg på
daværende tidspunkt ikke var svært overvægtig, fik letigen som sidste 10
kilo´s hjælper, det har jeg godt nok fortrudt mange gange siden

trine

Fra : Kirsten

Dato : 26-07-04 08:08

Hej

Det gør mig indt at høre, men kunne de bevise at det var Letigen, der var
skyld i det?

Hilsen
Kirsten

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 26-07-04 08:15

> Det gør mig indt at høre, men kunne de bevise at det var Letigen, der var
> skyld i det?

Sådan noget kan stort set ikke bevises. Man kan sjældent have andet end en
mere eller mindre kvalificeret mistanke.

Man kan jo eksempelvis næppe heller bevise, at din struma forsvandt på grund
af letigen?

Det er i øvrigt flinkt gjort, hvis man skærer i det man svarer på og svarer
UNDER det man svarer på. Det gør det nemlig nemmere at læse indlæg og man
skal hente mindre, der tillige fylder mindre på harddisken.

Her står der mere om at citere:

Mvh. Lisbeth

Fra : Kirsten

Dato : 27-07-04 13:38

> Man kan jo eksempelvis næppe heller bevise, at din struma forsvandt på
grund
> af letigen?

Da det var det eneste mekadiment jeg tog på dette tidspunkt, kan jeg ikke
rigtig give andet skylden for det.

Hilsen
Kirsten

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 27-07-04 20:57

> Da det var det eneste mekadiment jeg tog på dette tidspunkt, kan jeg ikke
> rigtig give andet skylden for det.

Det er jo ikke sikkert, at det er et "medikament" der er årsagen.

Mvh. Lisbeth

Fra : Kirsten

Dato : 28-07-04 11:50

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:4106b804$1$12571$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Kirsten" <kfoged@webspeed> skrev i en meddelelse

> Mvh. Lisbeth
>
> Jeg har aldrig hørt om at struma, endda i begge sider, er forsvundet af
sig selv.

mvh

Kirsten

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-07-04 12:11

> Jeg har aldrig hørt om at struma, endda i begge sider, er forsvundet af
> sig selv.

Det kan sagtens være, at du har ret. Jeg siger kun, at du ikke kan VIDE det.
Det er og bliver et gæt fra din side.

Der skal langt mere til at dokumentere (!) en sammenhæng mellem virkning og
bivirkning end rent gætteri fra en enkeltpersons private, personlige
erfaring.

Mvh. Lisbeth

Fra : Kirsten

Dato : 28-07-04 18:44

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41078ad4$0$4625$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Kirsten" <kfoged@webspeed> skrev i en meddelelse

> bivirkning end rent gætteri fra en enkeltpersons private, personlige
> erfaring.
>
> Mvh. Lisbeth

Undkyld, men hvorfor er du så negativ, det er da kun glædeligt at der også
findes solskindshistorier, så det hele ikke kun er sørgeligt, synes du ikke.

mvh
Kirsten

Fra : Katjastrofen

Dato : 28-07-04 20:15

"Kirsten" <kfoged@webspeed> wrote in message

> Undkyld, men hvorfor er du så negativ, det er da kun glædeligt at der også
> findes solskindshistorier, så det hele ikke kun er sørgeligt, synes du
> [...]
Er man negativ, fordi man siger, det kan godt være du tror verden hænger
sådan sammen, men jeg vil se dokumentering på det, før jeg tror det?

Det forstår jeg ikke som negativ, men mere som man er velovervejet. - Jeg er
da glad for du har mistet din struma [hvad det så end er] - men derfor er
det ikke ensbetydende med.. letigen har den effekt - at den fjerner den
slags.

katja

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-07-04 22:29

> [...]

> Undkyld, men hvorfor er du så negativ, det er da kun glædeligt at der også
> findes solskindshistorier, så det hele ikke kun er sørgeligt, synes du

Hvorfor synes du, at jeg er negativ?
Jeg synes bestemt det er en dejlig solskinshistorie, at din struma er
forsvundet!

Mvh. Lisbeth

Fra : Kirsten

Dato : 29-07-04 19:52

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41081c41$2$4200$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> forsvundet!
>
> Mvh. Lisbeth
>
> Ja ikke, jeg blandede mig i debatten fordi jeg synes Letigen blev haglet
ned, og ville bare sige at det altså havde gjort noget godt, for mig
ihvertfald, ikke andet, og måske efterlyse andre der havde oplevet noget
posetivt ved at tage Letigen, altså andet end at tabe sig, som man ikke må
forglemme, er en god ting.

mvh
Kirsten