Spørgsmål om løb...
Fra : Magnus

Dato : 14-07-04 20:35

Jeg løber 3,5 km ca. 25 minutter hver dag for at få rørt mig og det taber
jeg stille og roligt vægt af.

Så spekulere jeg på om det er benene, røv, mave eller over det hele man
smider kiloerne løber?

/Magnus

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-07-04 18:39

On Wed, 14 Jul 2004 21:35:25 +0200, "Magnus" <arnason_fjern_@email.dk>
wrote:

>Så spekulere jeg på om det er benene, røv, mave eller over det hele man
>smider kiloerne løber?

Så vidt jeg ved er det lidt jævnt fordelt. Sådan har jeg i hvert fald
oplevet det.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Faithless

Dato : 16-07-04 15:30

"Magnus" <arnason_fjern_@email.dk> wrote in message > Så spekulere jeg på om
det er benene, røv, mave eller over det hele man
> smider kiloerne løber?

Kroppen bruger energien fra de kilder, hvor den har nemmes ved at få fat i
den og det er individuelt fra person til person.
Du kan opleve slankere ben uden at ha' smidt fedt, men det er fordi
muskulaturen ændre sig.

Faithless