Skal Therma Power udgå ?
Fra : FreeAgent

Dato : 14-07-04 20:05

Hejsa..... *s*

Jeg har læst at Therma Power skal "udgå" .....

http://www.gymgrossisten.dk/news.php?showarticle=44

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ny lovgivning 07/05 2004

Til alle Therma Power brugere kan vi oplyse at produktet desværre
udgår, grundet ny lovgivning på området.

Det er ikke muligt at sælge produkter indholdende ephedra uden recept
eftersom man ønsker at skærpe brugen af disse.

Af samme grund er vores fedtforbrænder ZENAPHRINE også udgået!

Det hele skyldtes primært unge personer i USA, som misbrugte
produkterne; de overdoserede og brugte produkterne som rusmidler.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Nogle som har noget at tilføje ?

RaZoR *s*

Fra : Faithless

Dato : 15-07-04 06:47

"FreeAgent" <mail.test.dk@> wrote in message

> Hejsa..... *s*
>
> Jeg har læst at Therma Power skal "udgå" .....
>
> http://www.gymgrossisten.dk/news.php?showarticle=44

Har du nogle erfaringer med T3, som de siger kan erstatte TP?.

Fra : FreeAgent

Dato : 15-07-04 10:41

On Thu, 15 Jul 2004 07:46:36 +0200, "Faithless" <No@mail.dk> wrote:

>"FreeAgent" <mail.test.dk@> wrote in message

>Har du nogle erfaringer med T3, som de siger kan erstatte TP?.

nej overhovedet ikke *s* ..... jeg skrev en mail til sublimsport.dk
(som også sælger det) .... omkring at Therma Power skulle "udgå" ....
og de sagde "hvad for noget" !?!??!?!?! ..... det kendte de ikke
noget til *s*

så jeg har lige for 2 sek siden skrevet til gymgrossisten.dk og spurgt
hvilken "lov-givning" der henvises til *s*

svaret kommer her når jeg får det *s*

RaZoR *s*

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 15-07-04 19:22

> [...]
>
> så jeg har lige for 2 sek siden skrevet til gymgrossisten.dk og spurgt
> hvilken "lov-givning" der henvises til *s*

Det er fordi det indeholder efedrin og koffein

Hilsen
Lasse

Fra : FreeAgent

Dato : 15-07-04 20:36

On Thu, 15 Jul 2004 20:21:52 +0200, "Lasse Nygaard"
<someone@microsoft.com> wrote:

>"FreeAgent" <mail.test.dk@> wrote in message

>Det er fordi det indeholder efedrin og koffein
>
>Hilsen
>Lasse

ja det ved jeg godt *s* .... det er bare lidt "sjovt" at
Sublimsport.dk vil stadig sælge dem .... siger de ifølge en mail fra
dem *s* ......

RaZoR *s*

Fra : Skurken

Dato : 17-07-04 12:38

> ja det ved jeg godt *s* .... det er bare lidt "sjovt" at
> Sublimsport.dk vil stadig sælge dem .... siger de ifølge en mail fra
> dem *s* ......
>
> RaZoR *s*

Ja men det er fordi de sælger det fra deres UK shop og ikke deres danske så
derfor kan de gører det

Fra : FreeAgent

Dato : 17-07-04 20:10

On Sat, 17 Jul 2004 13:37:41 +0200, "Skurken"
<ali_ben_skurk34@hotmail.com> wrote:

>Ja men det er fordi de sælger det fra deres UK shop og ikke deres danske så
>derfor kan de gører det

jeps *s* .......... gymgrosissten snakkede noget om ændring er den
svensk lov-givning .... *s*
(.... kan huske noget med at de sende deres vare fra SE)

SublimSport.dk har svaret mig at de stadig vil ha' Therme Power *s*
..... så det er godt nok *s*s*s*s*s*
..... så det er nok derfor - som du siger - at de har laget en "UK"
shop *s*

RaZoR *s*

Fra : DenFede

Dato : 19-07-04 12:49

> [...]
> .... så det er godt nok *s*s*s*s*s*
> .... så det er nok derfor - som du siger - at de har laget en "UK"

Hvad er jeres ærfaringer med disse piller??
Hvordan virker de??

/Den fede

Fra : FreeAgent

Dato : 20-07-04 19:35

On Mon, 19 Jul 2004 13:48:39 +0200, "DenFede" <ingen@ting.her> wrote:

>Hvad er jeres ærfaringer med disse piller??
>Hvordan virker de??
>
>/Den fede

hejsa.... *s*

jeg bruger dem som trænings-"booster" ... jeg tager en pille en time
inden træning ..... jeg får meget mere energi ... og kan dermed træne
hårdere *s* ......
jeg træner meget .... 12 - 14 timers hård styrketræning hver uge ....
jeg går efter at komme ned i fedtprocent .... og i de sidste 2 måneder
er den faldet 1,8 % til 20,2 *s* ..... det skal så også siges at jeg
også har taget 0,7 kg musker på i den periode .....

Dette er "min" oversættelse af den US tekst som er på "glasset"
Den er muligvis ikke 100 % korrekt med tæt på :)

Ikke beregnet til brug for personer under 18 år !!!!

Anbefalet brug :
Tag 1-2 kapsler med et stort glas vand 30-60 min inden træning eller
workout.
Tag IKKE mere end 3-4 kapsler om dagen !!!!
KUN TIL VOKSNE !!!!

Må ikke bruger hvis du lider af/er :

Gravid
Ammer
Risiko for forhøjt blodtryk
Bliver behandlet for :
- Forhøjt blodtryk
- Lever, hjerte, psykiatriske sygdomme
- Blodmangel
- Sukkersyge
- Nervøsitet
- Angst
- Depression
- Slagtilfælde
- Besvær med vandledning p.g.a. forstørret prostata

Dernæst kan dette produkt forstærke eller mindske medicins virkning
!!!!
Snak med din læge inden du bruger pruduktet !!!!

Indhold :

Ephedra 8% 300 mg
Caffein 200 mg
White Willow 75 mg