weightwatchers
Fra : Søren Jensen

Dato : 14-07-04 15:01

Hej!!!!
Er der nogle herinde som er i besiddelse af weightwatchers points program,
med skemaerne for alle 12 uger og evt. opskrifts bøger. Så er jeg
interesseret i at købe dem.
m.v.h michelle

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-07-04 20:49

Hej Michelle

"Søren Jensen" <X@X.xxx> skrev i en meddelelse
> evt. opskrifts bøger.

Desværre har jeg ikke nogen ting til salg, bruger nemlig mine ting i stor
stil, men hvis du er interesseret i opskrifter er du velkommen til at besøge
min hjemmeside ( og nej, dette er ikke for at reklamere for min hjemmeside,
dog bare for at være behjælplig ). Jeg har lagt en del opskrifter derine som
er udregnet i point, så hvis du kan få glæde af dem, er du velkommen. Der
bliver løbende lagt nye opskrifter på.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : bj

Dato : 15-07-04 21:39

Gi et bud, jeg har det hele til 12 uger

er budet rigtig kan vi da tale sammen

Hvor i landet befinder du dig?

bj

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 15-07-04 23:44

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gi et bud, jeg har det hele til 12 uger

Køb og salg foregår i dertil indrettede grupper - eller privat via mail.

Mvh. Lisbeth

F.U.T. dk.admin.netikette

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-07-04 12:35

Hej BJ

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

Kunne godt tænke mig at skrive til dig privat ( for det går nok ikke
herinde, så får vi bare ballade ), men din mail adresse virker ikke

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Panduro

Dato : 18-07-04 19:53

Hej BJ !!!
Jeg har også prøvet at sende dig en mail, men den dur åbenbart ikke, please
mail mig på michelleFJERN@currentq.dk du skal bare fjerne FJERN fra mail
adressen så er den rigtig.

På forhånd tak

Fra : N/A

Dato : 21-07-04 21:01

Fra : Panduro

Dato : 21-07-04 21:01

Har sendt en mail til dig igen, fjernet 75 i adressen