mellemmåltid
Fra : Katjastrofen

Dato : 14-07-04 00:12

Når jeg er på "kur" - så kan jeg ofte glemme at spise, fordi jeg jo netop
undgår at tænke på mad.. og så var det jeg tænkte.. at så får jeg jo ikke
mine 6 måltider om dagen. - men kun morgen, middag og aften. - Jeg mangler
derfor noget let og nemt at spise til mellemmåltid.
- Vil det være nok med en middelstor gulerod som mellemmåltid? og hvad med
en halv dl yoghurt? - eller skal der mere til`?

Mvh
Katja

--
~~
My head is heavy, my limbs are weary.

Fra : LLK

Dato : 14-07-04 22:21

Prøv med snack a jacks, det er riskiks, og de fåes i forskellige smag

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-07-04 12:52

Hej Katja

"Katjastrofen" <katja@katjastrofenFjErN.dk> skrev i en meddelelse
> - Vil det være nok med en middelstor gulerod som mellemmåltid?

Fint nok, men to gulerødder ville også være godt. Det gælder jo om at få sat
din forbrænding op, så spis du roligt en masse til mellemmåltid, bare det er
syndt.

Prøv evt at skær en masse frugt i små stykker, og hæld så Cheasy yoghurt
med vanilliesmag hen over, mums det er godt. Dete er en af mine ynglings
mellemmåltider.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk