computerprogram
Fra : Katjastrofen

Dato : 13-07-04 08:22

Det jeg mangler [og lige som jeg skriver dette bliver jeg i tvivl om gruppen
er den rigtige - men det tror jeg nu nok] en henvisning til et program eller
lign, som man kan indskrive sine vægtdata m.m. - og så få en såkaldt kurve
... der forhåbentligt falder nedad. - [Nupo.dk har et liggende, men jeg vil
hellere have et der ligger på pc'en.. eller et jeg kan smide på en
hjemmeside] - Er der nogen der ved, hvor jeg kan skaffe et sådan program?

Katja

--
~~
My head is heavy, my limbs are weary.

Fra : Lone Nielsen/KAD

Dato : 13-07-04 11:56

prøv på tyktynd.dk, der er et lurpak-regneark, det er et ret sjovt ét....

Fra : Katjastrofen

Dato : 13-07-04 15:39

"Lone Nielsen/KAD" <lone_nielsen/kad@net.dialog.dk> wrote in message
> prøv på tyktynd.dk, der er et lurpak-regneark, det er et ret sjovt ét....

Superb, lige et sådan jeg manglede.. Tusind tak.

Katja

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 12-07-04 19:38

Katjastrofen wrote:
> [...]
> hellere have et der ligger på pc'en.. eller et jeg kan smide på en
> hjemmeside] - Er der nogen der ved, hvor jeg kan skaffe et sådan program?

Hvis du har Excel eller et andet regneark er det relativt nemt at lave.

Mvh
Benjamin

Fra : Katjastrofen

Dato : 13-07-04 15:39

"Benjamin R. Giversen" <garfield_killer@Syahoo.dk> wrote in message

> Hvis du har Excel eller et andet regneark er det relativt nemt at lave.
>
> Mvh
> Benjamin

Ja, men det kræver, man har styr på sådanne ting :)
katja

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 13-07-04 15:56

Katjastrofen wrote:

> Ja, men det kræver, man har styr på sådanne ting :)
> katja

Det kan du sagtens finde ud af. Men jeg kan jo se du har fundet en anden
løsning, så det er jo helt fint.

Mvh
Benjamin

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 15-07-04 11:41

"Katjastrofen" <katja@katjastrofenFjErN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
eller
> lign, som man kan indskrive sine vægtdata m.m. - og så få en såkaldt kurve

www.fatlow.dk kan klare dét - og meget andet.

Mvh. Lisbeth

Fra : alex.berg@tele2adsl.~

Dato : 24-07-04 00:53

On Thu, 15 Jul 2004 12:40:47 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote:

>"Katjastrofen" <katja@katjastrofenFjErN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg har set et program på www.max30.dk som ser ud til at være nemt at
bruge. Det klarer næsten det samme som fatlow, men er nemmere at
bruge.

Mvh. Alex

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 24-07-04 08:36

<alex.berg@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set et program på www.max30.dk som ser ud til at være nemt at
> bruge.

Har du virkelig....

> Det klarer næsten det samme som fatlow, men er nemmere at bruge.

Kun næsten? Altså ikke helt så godt?

Det er dig selv, der står bag og det gør dit indlæg til et usselt forsøg på
at gøre reklame for dit eget produkt. Hvilket i øvrigt er i strid med
reglerne for brug af nyhedsgruppen, så slet venligst dit indlæg igen.

"Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper."
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Mvh. Lisbeth

F.U.T. dk.admin.netikette