Hvor køber man en højdemåler?
Fra : Rollike

Dato : 12-07-04 20:07

Hejsa!

Jeg skal have fat i en prof. højde måler... Sådan en a'la dem lægerne bruger
hvor man kan køre en pind ned som hviler på hovedet og dermed kan man aflæse
højden.

Er der nogen af jer der ved hvor pokker man kan skaffe den???

Måske synes emnet irellevant? Men vi skal bruge den i vores vægt-tabs-klub
så vi kan måle vores medlemmer... Og her var lige det bedste sted jeg kunne
komme i tanke om at spørge

MVH Mette

Fra : Nicolai Lang

Dato : 12-07-04 21:11

On Mon, 12 Jul 2004 21:06:40 +0200, "Rollike" <valo@kattebakkevalo.dk>
wrote:

> [...]
>højden.
>
>Er der nogen af jer der ved hvor pokker man kan skaffe den???

Yeps:

https://e-handel.kirudan.dk/katalog/klinikudstyrinventarlejer/321/1314/

Men når du ser prisen kan det godt være det ikke er så interresant?

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Rollike

Dato : 13-07-04 19:06

> Yeps:
>
> https://e-handel.kirudan.dk/katalog/klinikudstyrinventarlejer/321/1314/
>
> Men når du ser prisen kan det godt være det ikke er så interresant?

Tak.. det var lige præcis det jeg søgte!

pengene er ikke noget problem, da vi prøver at søge nogle fonde!

MVH Mette