"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4119287b$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Rasmus Hauch" <dit.ras@greennet.gl> skrev i en meddelelse
> news:Uh7Sc.131$3q.36@news.get2net.dk...
> > > Er der nogen der har et gæt på hvad der er galt ?
> >
> > Jeg har prøvet ca det samme 2 gange på tidligere mcer.
> > Den ene gang var der et lille hul i vakuum slangen og den anden gang var
> det
> > fordi at benzinslangen sad lid forkert,så den kunne knække og lukke for
> > tilførslen.
> > Så tjek dine slanger igen og evt udskift med nye.
> > Det koster ikke mange kroner.
>
> Jeg har lige været ude og trille på den.
> Igen går den død efter 2-3 km og starter igen efter 5mins. stilstand
> hvorefter der kan køres yderligere 2-3 km etc.etc.
> jeg er 99% sikker på der ikke er knæk på benzinslangerne - jeg får fat på
> nye slanger til benzin og vacuum imorgen.
>
> Det der går mig mest på er at problemet kommer ud af den blå luft efter en
> udskiftning af gaskabler.
> Det eneste jeg har "lavet" er at have karburatorerne til at ligge på
hovedet
> pga. en fjeder der smuttede af.....
> --
> Brian Sørup
> Honda VF 500 FII
> DMCN#733
>
>
- ud og køre igen til den dør. Smid hjelmen (gerne på vejen - du får travlt
med at høre), åben tankdækselet og lyt;
kommer der en sugende lyd må det være lufthullet i dækselet, der er stoppet
til.
Alternativt kan du (hvis tanken ikke er for fuld) prøve at køre med dækselet
på klem. Men vælt nu ikke....
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Volvo når det spilder