Ny MC :-))
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 21:42

Hej...

Ville lige dele min glæde med jer herinde, da jeg tidligere har søgt lidt
råd herinde om hvad jeg skulle købe, har jeg i torsdags købt en ZZR1100 `95
med godt 37k på klokken, og nøj hvor den kører den er bare for lækker, nu er
der så et farveændringsprojekt på bedding i mens jeg holder ferie med min
søn, er kåbedelene hos maleren, og i mens får den monteret nyt fordæk,
alarm, Givi monorack, og 4i1 Devil hos min forhandler, på mandag står den så
på en tur til MCTC campen i 4 dage, nøj hvor jeg glæder mig som en lille
dreng.

Dannie
http://dfmc.dk/?id=75
Nu med Kawa ZZR1100, og GPX600

Fra : MrGSX

Dato : 09-08-04 21:52

Den er flot, tillykke med den lille ny

/MrGSX

Fra : The Beekster

Dato : 09-08-04 22:13

Tilykke altid lækkert med ny mc,
MEN er jeg den eneste som altid tænker, denne her skal fanme passes og
plejes af en anden verden og kommer der fluer på er det frem med
vandslangen. Og så går der lige en lille måned og alt er som det plejer?

Hilsen Bæk (GIXXER 1000)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-08-04 22:23

"The Beekster" <6x03g190@tiscali.dk> writes:

> [...]
> plejes af en anden verden og kommer der fluer på er det frem med
> vandslangen. Og så går der lige en lille måned og alt er som det plejer?

<rejser haanden>

Min cykel ligner stadig lort efter ferieturen, men der jo knapt en uges
ferie tilbage saa der er jo _masser_ af tid

Mekaniske problemer og lign kan jeg ikke ha' - de skal laves ASAP. Men
det der med at vaske... Det er egentligt meget rart at pusle om den (cyklen)
naar man foerst kommer i gang, men den bliver jo alligevel til en flue-
kirkegaard igen naar man koerer aftenturen

Naaja og tillykke med Kawa'en til den oprindelige poster - det er jo trods
alt det eneste rigtige.

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Palle

Dato : 10-08-04 07:45

>.... Og så går der lige en lille måned og alt er som det plejer?

Jeps, alt er som det plejer... min Triumph står fuldstænding ren og
poleret, selv foran bagerste tandhjul (enkeltsvinger) findes der intet
skidt. Alt alu er poleret, og det eneste der kan pisse mig af er, at
malingen på fælgene er mat, og BURDE være blank (de er dog matte fra
fabriken)...

Mindre end 12 timer efter 3800 km's touring (?) blev den vasket og poleret
(jeps, poleret med maskine) og den skinner lige så perfekt som før. Dog
har baghjulet en tendens til at være lidt fladt (på toppen) efter touring,
men der står allerede en Sportec M1 klar til at skifte....

Måske det bare er mig, eller måske jeg bare ÆÆÆÆLSKER min TRIUMPH. Men,
alt er som det plejer...heldigvis

Palle - Daytona ... Perfekt, se selv
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=2004_0720licensplate0047.JPG&m=full

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-08-04 08:14

Stort tillykke med den.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-08-04 08:39

"DJ" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> på en tur til MCTC campen i 4 dage, nøj hvor jeg glæder mig som en lille

Te'løk med den, det er en fræk maskine, Er det ikke Carsten's den "gamle" ?,
det er ærgerligt at det først er på mandag at du er på TouringCampen, jeg
tager derop/er på Campen
Torsdag til Søndag.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 22:18

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er ærgerligt at det først er på mandag at du er på > TouringCampen,
jeg tager derop/er på Campen Torsdag til Søndag.

Jo det er Carsten´s.

Da jeg har min søn på ferie i denne uge, indtil søndag kan det først blive
mandag, men mon ikke vi ses en anden dag, det er jo ikke umuligt, at der
bliver endnu en dfm tur fra København til Roskilde havn f.eks., som den hvor
Christina, Tony, grisen m.fl. kørte hvor vi mødte jer dernede.

Hygge

Dannie

Fra : Ronni Jensen

Dato : 10-08-04 13:18

"DJ" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in

> [...]
> forhandler, på mandag står den så på en tur til MCTC campen i 4 dage,
> nøj hvor jeg glæder mig som en lille dreng.

Tillykke med cyklen, den er sq nice - sig til hvis vi skal bytte *fløjte*

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F