Gs500e Olietemp måler.
Fra : Jakob Will Thomsen

Dato : 09-08-04 15:25

Hej daws.

Jeg sidder og tænker på at købe en olietemp måler til cykellen.
Det vil nu være ret dejligt at kunne se hvor varm cyklen bliver i denne
varme.. ;)
Men hvordan bliver de moteret? Oppe ved de andre instrumenter, eller er det
"bare" en anden prop til olien?

Er det billigst nede ved www.Louis.de eller skal jeg bare ned til den
lokale?

/Jakob

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-08-04 15:54

"Jakob Will Thomsen" <jthomsen87@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> varme.. ;)
> Men hvordan bliver de moteret? Oppe ved de andre instrumenter, eller er

De er vist på tilbud hos Louis til 20euro - var det i hvert fald sidste
mandag.

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-08-04 17:11

"Jakob Will Thomsen" <jthomsen87@hotmail.com> writes:

> Jeg sidder og tænker på at købe en olietemp måler til cykellen.

God idé.

> [...]
> varme.. ;)
> Men hvordan bliver de moteret? Oppe ved de andre instrumenter, eller er det

Det er forskelligt. Du kan fx få en hvor du sætter en anden bundprop
i, og så sætter et ekstra instrument oppe ved de andre instrumenter.

Du kan også vælge den billige og lette løsning, som går på at købe
sådan et man skruer i oliepåfyldningshullet. Sådan et har jeg selv, og
det er jeg glad for. De fås i to versioner. En med oliepind, og en
uden til hvis du har et glas du kan se oliestanden i. En GS500 skal
vist have et med oliepind.

> Er det billigst nede ved www.Louis.de eller skal jeg bare ned til den
> lokale?

Jeg har købt mit hos Louis en dag da det var på tilbud til 20 euro,
men jeg bruger et uden oliepind, så det er vist lidt billigere. Om
Louis er billigst kan jeg desværre ikke svare på.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*