Køge torv
Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 08-08-04 16:18

Jeg sad og læste lidt om MC-Tirsdag på p-pladsen ved Kvickly i Buddinge og
tænkte at det lyder da hyggeligt. Men samtidig finder jeg ikke en
parkeringsplads som værende de bedste forhold.

Her i fredags kørte jeg så ind til Køge Torv for at spise lidt frokoster og
så kommer der 10-20 tyske motorcykler kørende og parkerer flot opstillet
midt på Køge Torv. Så jeg tænkte straks at det er da et perfekt sted at
mødes på cyklerne og få en snak.

Hver Ondags og Lørdag er der torvedage hvor hele torvet er fyldt op af boder
o.s.v. men Torsdag aften eller søndag eftermiddag ville være et perfekt
tidspunkt for et sådan hygge møde og evt. fælles vidrekørsel.

Hvis det ikke er muligt på Køge Torv er der jo også f.eks. god plads nede
ved Køge Lystbådehavn. Begge steder har rigeligt med plads og er derfor ikke
til gene for andre trafikanter.

Er ideen helt tosset eller?

-----
Kristian Ørmen Pedersen

Fra : Bock

Dato : 08-08-04 16:54

Hej Kristian,

Det er bestemt ikke en tosset idé !

Hjemløse mc har brugt torvet som mødested i flere år og mødes sidste søndag
i måneden hvor der køres nogle dejlige fællesture hvor alle er velkomne til
at deltage.

Læs evt. mere her : http://www.hjemloese-mc.dk/aktivitetskal.htm

mvh Lars