Rasmus Hauch wrote:
> Det var skam ham der sendte mine karburatorer til USA.
> Men det er jo også en 4-5 år siden så der er nok sket en del siden.
> Ifølge Factory Pro var jeg den første de hørte om med det problem.
> Men jeg var også den første der havde kørt så langt på 9eren dengang.
> Mine gamle strålerør blev sendt til materiale analyse og alt mulgt.
> Deres konklusion var at det var noget møg Keihin havde lavet og
> de ændrede det da vist også hurtigt..(-:
Kan så sige at Factory Pro har et komplet strålerør kit til ZX-9eren nu
:) så din klage har nok været en god hjælp til dem senere med problemet.
rygtet siger også at visse GS500 maskiner æder strålerøret på under
15.000km :( altså mens de er næsten nye, heldighvis kan de skiftes, men
de koster en del.
Og så må jeg selv detsvære indrømme nu :( at jeg i dag har bestil 4
stks. til min Bandit 1200, da de efter 60.000km er godt døde, og betyder
at jeg køre kortere og kortere på Literen... er nu nede på ca. 7-8km/L
altså snart lige så dårlig som min gamle GT'er :) pris... 1400Kr. :( æv,
men der er ingen tvivl, da det er kun i nåleområdet den har problemer,
så snart den er oppe i hoveddysens område, eller nede i tomgangs dysens
område, er der ingen problemer.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit