Marauder stjålet i Esbjerg!
Fra : Jan

Dato : 04-08-04 19:12

Sidste uge blev en marauder stjålet fra en parkeringskælder i Esbjerg. Den
er sort/grøn og har stel. nr. JS1AF111200110326.
Den har kørt ca. 3000 km, årgang 99. Den var ikke forsikret.

Anmeldt til politiet.

Ser i den må i gerne maile til mig (Jan) og jeg giver beskeden videre.
Det er f... trist.

P.v.a
David

Fjern SPAM begge gange i mailadressen!!!!

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-08-04 19:39

On Wed, 4 Aug 2004 20:11:49 +0200, "Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> wrote:

>Ser i den må i gerne maile til mig (Jan) og jeg giver beskeden videre.
>Det er f... trist.
Helt enig!
Hvorfor har du ikke indtastet den på DMCN endnu? Så vil flere se den,
og alle os med WAP/GRRS kan se detaljerne på mobillos. Kun de færreste
kan huske regnr, beskrivelse osv.
Og så er det naturligvis gratis at indrykke efterlysningen!

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Jan

Dato : 08-08-04 06:01

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan huske regnr, beskrivelse osv.
> Og så er det naturligvis gratis at indrykke efterlysningen!

Dit svar er sendt til ejeren!

Jan

Fra : Preben og Anette

Dato : 07-08-04 23:44

Hej Jan

Send mig lidt fotos og flere data og jeg kan sætte den ind på vores
hjemmeside
som er www.cobra-mc.dk

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Jan

Dato : 08-08-04 06:02

"Preben og Anette" <prebenc1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Jan
>
> Send mig lidt fotos og flere data og jeg kan sætte den ind på vores
> hjemmeside
> som er www.cobra-mc.dk
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Preben Christensen

Dit svar er sendt til ejeren

Jan

Fra : Jan

Dato : 09-08-04 15:31

Hej til alle sammen

Jeg har været meget heldig. Politiet har fundet min marauder i en kælder ca.
500 mtr. fra indbrudsstedet. Det var viceværten som kontaktede politiet. De
ved også hvem tynene er.

Det skete her i weekenden.

Tak for jeres hjælp og opbakningen.

Mvh

David

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 09-08-04 18:16

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse news:41178999$0$266
> [...]
ca.
> 500 mtr. fra indbrudsstedet. Det var viceværten som kontaktede politiet.

Det var en lykkelig slutning på en skidt historie !

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900
www.kantanamc.dk