Hvilken bog/manual skal jeg vælge?
Fra : Studen

Dato : 04-08-04 00:47

Jeg skal bruge noget litteratur på min GSX750S Katana. Jeg kan få en Haynes
maual, der omhandler storebrødrene med lidt flere ccm, men som ellers skulle
være rimeligt magen til, eller jeg kan købe en "original suzuki GSX750
service manual" - i dyre domme. Hva' siger I hvilken tror I er bedst? Jeg
ved ikke rigtigt hvad man kan forvente af sådan en original service manual.

Jeg ved godt det er et lidt specielt spørgsmål, men grundet min ringe
erfaring må jeg jo ty til hjælp hvor den evt. kunne være....

Mvh

Studen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-08-04 06:31

> [...]
> ellers skulle være rimeligt magen til, eller jeg kan købe en
> "original suzuki GSX750 service manual" -

Hej Snuden

Den er da lige her:
<http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=
10001&storeId=10001&productId=13609&langId=-1&parent_category_rn=10501>

Køb du bare en haynes. Der er også en bog specielt for de nye 98- modeller.

--
Mojn Jens Bager Jensen
MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!

Fra : Studen

Dato : 04-08-04 09:35

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote
> [...]
> MZ ETZ 251 '89, 39Kkm, Givi, synet, 6500kr BILLIGT!
> Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85, Honda VF 500 FII '86

Linket virker desværre ikke. Ved ikke om jeg var helt specifik nok. Det
drejer som helt præcist om en Suzuzuki GSX750S(z) fra 1982... Var linket til
en bog om den??

Mvh

Studen

Fra : Simon Nejmann

Dato : 04-08-04 10:38

On Wed, 4 Aug 2004 10:34:40 +0200, "Studen" <studenFJERN_@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>drejer som helt præcist om en Suzuzuki GSX750S(z) fra 1982... Var linket til

Linket virker her... Får du en side med "Generic Application Error"?

Hvis ja, så skal du bare huske at copy paste linket sammen - det dur
ikke når der er linjeskift i. Håber det her virker:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=13609&langId=-1&parent_category_rn=10501

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-08-04 08:43

Studen wrote:
> [...]
>
> Jeg ved godt det er et lidt specielt spørgsmål, men grundet min ringe
> erfaring må jeg jo ty til hjælp hvor den evt. kunne være....

I de originale Værkstedesbøger, regner forfatteren med at man godt kan
servicere og reparere en motorcykel, de er ikke beskrevet normale procedure,
men kun rækkefølge og momenter.

Så jeg tror du vil være bedre afsted med en haynes...
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : Per

Dato : 04-08-04 09:51

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Honda VFR400R
> Polyteknisk MC Forening
> 4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Jep, siger det samme , jeg måtte købe en haynes selvom jeg havde original
værkstedshåndbogen til min bmw.
Haynes manualen er til gør det selv folk, mens den originale er skrevet til
folk der har specialværktøj og en proffesionel uddannelse.

Mvh Per

Fra : Studen

Dato : 04-08-04 13:34

Tak alle

Mvh

Studen

Fra : Ptheo

Dato : 05-08-04 13:06

Jeg har over 300 orginale manualer til MC , alle som pdf. filer , der
er også mange Suzuki på listen ...
rekvirer oversigtsliste på ptheo@post8.tele.dk , den sendes på
e-mail .

ptheo

Fra : Kim & Berit

Dato : 24-08-04 01:22

"Ptheo" <ptheo@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har over 300 orginale manualer til MC , alle som pdf. filer , der
> [...]
Har du en over Suzuki GS 450 fra 83?

Kim J.