uglerne angriber...
Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 23:55

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-08-04 01:06

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail
punktum dk> wrote in message

http://www.zx-12r.org/PhotoPost/showphoto.php?photo=3231&size=big&password=&sort=1&cat=500

mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 05:03
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-08-04 08:16

Peter Jakobsen wrote:
> Har midlertidig lagt billedet på dk.fritid.motorcykel :
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=untitled.bmp&m=full

Yuck!

Sådan en R1 kan godt være bidsk...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 04-08-04 11:50

punktum dk> wrote in message
> Har midlertidig lagt billedet på dk.fritid.motorcykel :
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=untitled.bmp&m=full

Av. Det er vist bare godt, han ikke fik dyret lige i hovedet i stedet. :-/

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-04 16:51

Peter Jakobsen wrote:
> Har midlertidig lagt billedet på dk.fritid.motorcykel :
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=untitled.bmp&m=full

Øhm.... jeg troede da, det var "Hayabusa" der betød jagtfalk??!?

--
Freddy
SV-R

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 05-08-04 11:46

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> wrote
in news:41105fe7$0$8681$d40e179e@nntp04.dk.telia.net:

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?f=untitled.bmp&m=full

Woah! Ugler i mosen... eller måske moste ugler.

Carsten Sørensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-08-04 09:01

Jacob Larsen wrote:

Doh! Kører du måske Kawa??

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-08-04 15:07

Fik engang en Fasan i skalden da jeg drønede på Ulovlig puch på Fejø for
snart mange år siden, den ramte med max 50 Km/t og jeg var nær slået af
knallerten. Sikke et slag
Sådan en Ugle er vel nogenlunde samme størrelse, så godt han ikke fik den i
hovedet eller på kroppen !!
han har jo ganske sikkert haft lidt mere fart på en den gamle puch ku
præstere

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265