Mc Touring Camp
Fra : Frank

Dato : 03-08-04 01:09

Ja Mojn..
Vi er nogle stykker fra Haderslev som har snakket om at tage et par
overnatninger på Mc Touring Camp, uden konen hvis vejret tillader det, men
jeg har pt ledt efter anmelderser af campen uden succes... Så har i prøvet
den?? Og hvad er jeres indtryk?? Så vidt jeg kan forstå er den gennemgået
en mindre renovering, (holder selv touring nyt)

V.H. Frank
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=279

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 03-08-04 09:58

Den er fin. Dog synes jeg lokaler næsten er "for pæne" og lidt
institutionsagtig. Men det er jo smag og behag. Og sikkert bare mig

Men jeg har da været der flere gange...

--
Mvh.
Henrik