Galten træf... hvad skete der liiige ??
Fra : Jan

Dato : 02-08-04 21:51

Damn ! ... så er tømmermændene ved at have lagt sig. Hvad var det liiiige
der gik galt i weekenden hos Galten MC *LOL*

De som ikke var dér ... prøv det næste år. Det var squ sjav. En lille tak
for snakken til Henrik fra Raptor. Hyggeligt at møde en til herfra face to
face (ud over Brian fra Galten)

Jan - alias
Fætteren, Elgene MC
*CBR 929 RR*

Fra : MrGSX

Dato : 02-08-04 23:47

Jeg tror der var en form for virus i luften, da alle jeg snakkede med
søndag morgen havde ondt i hovedet (snigende migrene)

p.s. Stripperen var for lækker
/MrGSX

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : Frank

Dato : 03-08-04 00:59

Jan wrote:

> [...]

> for snakken til Henrik fra Raptor. Hyggeligt at møde en til herfra face to

Ja halløj, det lyder som en succes, mit spørgsmål lyder sikker dumt men
hvad er Galten Mc?? Det må jeg hellere prøve!!

Frank
Kawasaki zx636r

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-04 10:15

"hvad er Galten Mc"

En MC klub, lige som Elgene og Raptor og mange andre

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Sonny Toft

Dato : 03-08-04 10:11

"Jan" <jndkmd@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Damn ! ... så er tømmermændene ved at have lagt sig. Hvad var det liiiige
> der gik galt i weekenden hos Galten MC *LOL*

Ja, det var sgu et kanon træf.
Helt klar nummer 2 på top10 listen over fede træf i år......

Mvh

Sonny - Elgene MC - R1'02

NB. Nummer 1 er stadig Elge træf.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-04 10:14

Tak for sidst

Tjjaaa. Jeg var ikke helt på toppen lørdag. Fredag var lidt for hård ved
mig.

Men det var rigtig hyggeligt, håber snart vi ses igen

Fra : Jan

Dato : 03-08-04 10:52

> Men det var rigtig hyggeligt, håber snart vi ses igen
>

> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk

Du kan jo kigge op til vores suppe steg og is fest i september (se mere
på elgenemc.dk)

Mvh. Jan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-08-04 12:43

"Du kan jo kigge op til vores suppe steg og is fest i september"

Det har jeg faktisk også planer om. Men det afhænger lige af hvornår min
kæreste føder..... Det skal hun efter planen midt i september. Det er jo ved
at være et par år siden jeg har besøgt jer...

Jeg håber vi ses.

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 17:19

Mens jeg stadig havde lidt hoved tilbage tog jeg lidt billeder af lidt af
hvert og de er på følgene adr
Og nej sådan så i ud :) jeg har ikke leget med photoshop
www.skanderborgmc.dk

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 17:52

Og som i kan se har Brian byttet sin BB XX til noget jeg ikke kan eller vil
udtale

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 04-08-04 13:41

> [...]
af
> hvert og de er på følgene adr
> Og nej sådan så i ud :) jeg har ikke leget med photoshop

Billede 514, er det en zx10r 2004? Den er ihvertifald rigtig fed

/Kasper

Fra : --=Stone=--

Dato : 04-08-04 14:58

"Kasper Simonsen" <anyone@anywhere.dk> wrote in message
> af
>
> Billede 514, er det en zx10r 2004? Den er ihvertifald rigtig fed

Jeps.. det er det, og den smed 162 HK i rullefeltet hvis jeg ikke husker
forkert, hvilket sagtens kan være, da det var en våd lørdag - men sjov ...
ærgeligt at de måtte lukke feltet ned før testen af CBR1000RR... men
sådan er det

Steen
No bike at the moment...