Opstarts-"problemer" / Bandit 600
Fra : Anna

Dato : 02-08-04 16:56

Hejsa

Cyklen (Bandit 600) starter fint nok, men jeg har et problem eftersom
chokeren er megt følsom. Enten går motoren ved 4000 omdrejninger og er
yderst følsom på gassen samt larmer, ellers går den kun ved ca. 1000
omdrejninger og den vil ikke tage gassen. Om den kører ved høje eller
lave omdrejninger drejer sig om milimeter på choker håndtaget: Der er
ingen vandring at give/tage af på chokeren; det er enten eller. Kan der
gøres noget ved problemet? Er det et kendt problem med Banditten?

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-08-04 17:31

notworking@mail.dk (Anna) writes:

Overvej et kig på <http://nospam.dkfritidmotorcykel.dk/>

> [...]
> ingen vandring at give/tage af på chokeren; det er enten eller. Kan der
> gøres noget ved problemet? Er det et kendt problem med Banditten?

På min Bandit oplever jeg også at jeg skal hive et godt stykke i
chokeren før der sker noget. Når der så sker noget, så sker det også
inden for få millimeter (hvor modstanden i håndtaget også øges), så
det er nok et lidt kendte problem på Banditten. Jeg kan dog normalt
godt ramme sådan at jeg får motoren til at gå med det omdrejningstal
jeg vil have. Prøv at nævne det til mekanikeren næste gang du kører
den til service.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : KEO

Dato : 02-08-04 18:11

Hej

Har samme problem med min bandit, men har dog ikke noget problem med at
ramme de rigtige punkter, selvom det kræver lidt gefühl.

MVH

KEO

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 02-08-04 20:53

> [...]
> ingen vandring at give/tage af på chokeren; det er enten eller. Kan der
> gøres noget ved problemet? Er det et kendt problem med Banditten?

Hej Anna

Det kunne godt lyde som om dit chokerkabel er færdigt, har selv lige haft
problemet. Det sætter sig fast, så når man slægger på chokeren sker der ikke
noget, før man har slægget for meget... Prøv at finde chokeren nede på dine
karburatorer på højre side kan du se den bevæger sig, der hvor kablet ender,
når du hiver i "pinden" og så juster chokeren direkte der fra. Så finder du
hurtigt ud af om det er det der er galt.

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

---

Fra : Anna

Dato : 09-08-04 18:43

Rune (Bandit600RR) <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> wrote:

> [...]
> når du hiver i "pinden" og så juster chokeren direkte der fra. Så finder du
> hurtigt ud af om det er det der er galt.

Hej Alle

Tak for svarene (undskyld min sene respons, men jeg har haft
ualmindeligt tralvt den sidste uge)

Jeg tror at jeg prøver at leve med det som det er lige ind til næste
sæson, det kunne godt lyde til at banitter ter sig sådan Jeg vil
lige spørge en mekaniker, men chokeren bevæger sig i hvert fald når jeg
rører ved håndtaget - sååååå.... det er måske noget jeg bare skal lære
at leve med

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Moller

Dato : 10-08-04 09:04

Anna wrote:
> [...]
> ingen vandring at give/tage af på chokeren; det er enten eller. Kan der
> gøres noget ved problemet? Er det et kendt problem med Banditten?

   Få stillet CO skruerne af en som kan gøre det efter gehør, og derefter
få syncroniseret :) det hjælper ihvertfald på OverBanditten, og når
Bunk snart for tid, finder vi ud af om det også virker på mellem
bannditten :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Anna

Dato : 10-08-04 14:27

Moller <news@molnit.com> wrote:

> [...]
> få syncroniseret :) det hjælper ihvertfald på OverBanditten, og når
> Bunk snart for tid, finder vi ud af om det også virker på mellem

Se nu er vi da vist ude over min fatteevne? Hvad er CO skruer? *LOL*

/Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 10-08-04 11:55

Moller <news@molnit.com> writes:

> [...]
> få syncroniseret :) det hjælper ihvertfald på OverBanditten, og når
> Bunk snart for tid, finder vi ud af om det også virker på mellem

Aha, er det nu ikke længere nok at skrue på den store Bandit?

Jamen, så lad os snakke om det næste gang jeg skal lave service (vist
nok om et par tusinde km).

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*