Klubber i Trekantsområdet
Fra : Elbarto

Dato : 01-08-04 13:24

Yes kan se der er flere der er på udkik efter klubber .. Findes der så oss
en i nærheden af Kolding ?
Eller bare nogen der er frisk på en cruiser tur

Elbarto Simpsoniac

Fra : Uhreskov

Dato : 01-08-04 13:49

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Yes kan se der er flere der er på udkik efter klubber .. Findes der så oss
> en i nærheden af Kolding ?
> Eller bare nogen der er frisk på en cruiser tur
>
> Elbarto Simpsoniac

Hej... !

Suk. desværre her jeg ikke fået mit "Pap" endnu, ville gerne ha' været med
ud og "Tøffe"
Jeg bor selv i Kolding området...

Men der kommer vel en dag, hvor jeg kan komme med

Uhreskov.
Kawasaki GPX 600R

Fra : Elbarto

Dato : 01-08-04 13:52

"Uhreskov" <uhreskovFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud og "Tøffe"
> Jeg bor selv i Kolding området...
>
> Men der kommer vel en dag, hvor jeg kan komme med

Well vil da godt køre mig dig bare du har en 45er :þ
Køre selv på en SR125er med malossi 172ccm kit + lidt andet sjov

Der var engang Wildcats omkring chr.feld mindede min kammerat mig om, Men er
der nogen der ved om de findes endnu ?

Elbarto Simpsoniac

Fra : Frank

Dato : 01-08-04 15:50

Elbarto wrote:

> [...]

> Køre selv på en SR125er med malossi 172ccm kit + lidt andet sjov

> Der var engang Wildcats omkring chr.feld mindede min kammerat mig om, Men er

Hej jeg kommer endda fra Christiansfeld, men er ikke 100% sikker om de
eksistere endnu, men sidste år gjorde de, var forbi for nogle år siden til
åbent hus, men blev aldrig medlem, men du kan jo prøve at køre forbi

Frank
Kawasaki zx636r

Fra : Frans jensen

Dato : 01-08-04 16:36

On Sun, 1 Aug 2004 14:49:57 +0000 (UTC),
frankpettersen@tdcadsl.dk (Frank) wrote:

> [...]

jeg vil tro de eksisterer

http://www.sitecenter.dk/mc-wildcats/kontaktoplysninger/

og holder 5 års jubilæumstræf i år

http://www.sitecenter.dk/mc-wildcats/kalender/

--
mvh Frans

husk Thytræf http://www.thytraef.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-08-04 16:24

"Der var engang Wildcats omkring chr.feld mindede min kammerat mig om, Men
er der nogen der ved om de findes endnu"

Det gør de. Og de holder træf om ca. 1 mdr. Husker ikke lige dato'en
præcist. Det er flinke og festlige gutter. Aflæg dem et besøg eller kom til
deres træf. De er pt. ikke så mange medlemmer som de har været. Men det
plejer altid at være hyggeligt at besøge dem.

Kig evt. her: http://www.mcwildcats.dk/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-08-04 09:36

Elbarto wrote:
> Yes kan se der er flere der er på udkik efter klubber .. Findes der

Måske er jeg bare gammeldags, men jeg foretrækker at være alene i
trekantsområdet

vh
Torben

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-08-04 11:36

Elbarto wrote:
> Yes kan se der er flere der er på udkik efter klubber .. Findes der
> så oss en i nærheden af Kolding ?

Tjah, der er jo os... og med "os" mener jeg så MC Volle Kanne. Vi hører
egentlig til i Vejle, men har medlemmer både i Kolding, Billund, Vandel og
Give. Vi er ikke specielt mange, jeg ynder at sige, at vi er "en eksklusiv
lille flok". Et par stykker af os er også DFM'ere.
Vi er mest til de lidt hurtigere motorcykler, og vi er også så småt begyndt
at få øjnene op for track days og bane-arrangementer rundt omkring.
Vi er en frisk flok, som er ude over den allerførste ungdom... i hvert fald
ifølge vore dåbsattester.

Vi har en hjemmeside: http://www.mc-vollekanne.dk
Der står ikke voldsomt meget, men der er da billeder af os og vores
maskiner, samt kontakt-info hvis det har interesse.

--
Freddy
SV-R

Fra : Elbarto

Dato : 02-08-04 14:32

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der står ikke voldsomt meget, men der er da billeder af os og vores
> maskiner, samt kontakt-info hvis det har interesse.

Nu er det jo ikk eliiige den hurtigste maskine jeg har .. Tror ikke engang
det er mulig at midste pappet ude på motorvejen på den :þ
Ejj det er en scooter SR125er så ved ikk helt om i vil være mig bekendt.
Meen mon ikke der når at kommet en "cykel" inden vinteren kommer kæresten er
jo oss igang med pappet nu

Elbarto Simpsoniac

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-08-04 21:14

Elbarto wrote:

> [...]
> bekendt. Meen mon ikke der når at kommet en "cykel" inden vinteren
> kommer kæresten er jo oss igang med pappet nu

Jamen, så lad os høre, hvordan det går med det projekt hen ad vejen.

Fra : Frank

Dato : 03-08-04 01:21

Freddy Lang wrote:

> [...]
Hej vi er 5-6stykker fra kolding egnen, som ikke går så meget op i mc race
blandt os, men mere træffene, som f.eks. skagen og mosten.race vi kommer
fra Haderslev egnen, så hvis du bare mangler følgeskab til træf eller
andet sjov, er vi altid klar, vores mc`er spænder fra Mz250etz til
Kawasaki zx636r så der er plads til lidt af hver...

V.H. Frank Kawaski zx636r
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=279

Fra : Armand

Dato : 02-08-04 23:32

Elbarto <elbarto@lite.dk> skrev i en news:celg07$1bgp$1@news.cybercity.dk...

> Ejj det er en scooter SR125er så ved ikk helt om i vil være mig bekendt.

Hvor uretfærdigt at det end måtte være, tror jeg ikke at din ellers store
nummerplade vil falde ind hos særligt mange klubber :-/

Personligt sidder jeg også selv med en opfattelse af at unge scooter-ejere,
har overset at de med kørekortet i hånden må køre en "rigtig" motorcykel, og
blot ikke kan komme ud af vanetanken omkring milliongears-kompaktmotoren :-/

> Meen mon ikke der når at kommet en "cykel" inden vinteren kommer
> kæresten er jo oss igang med pappet nu

Lykke til med begge projekter!

--
Armand.

Fra : Elbarto

Dato : 03-08-04 09:33

> [...]
og
> blot ikke kan komme ud af vanetanken omkring milliongears-kompaktmotoren

Well fandt ud af at ihvertfald 80% af mine km ligger inde i byen og gider
ikke skifte gear konstant derfor valgt jeg scooter har haft RS125er/RS250er
men blev træt af gear

Elbarto Simpsoniac

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-08-04 00:37

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> writes:

> Well fandt ud af at ihvertfald 80% af mine km ligger inde i byen og
> gider ikke skifte gear konstant derfor valgt jeg scooter har haft
> RS125er/RS250er men blev træt af gear

På en lidt større mc er behovet nu heller ikke det samme som en 125cc
totakter. Hvis du ikke har prøvet en 500cc 4-takter, så gør det
snarest Der skal ikke postes mange penge i SR'en, før du lige så
godt kunne have købt en gs500.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R (6 gear, gearet til 110 km/t
v. redline. Koblingsfri tøsewheelies i de tre første gear

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>