Honda Repsol ???
Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 01-08-04 09:16

Jeg ser daglig brugte Honda Repsol 250 cc og 125 cc til salg her i Thailand,
og spekulerer på om jeg skulle købe en for også at have en totakter at tune.

Men jeg ved intet om dem så her spørgsmål: findes den større end 250 cc? Er
det en god motorcykel ? Hvor mange Hk og ved hvilket omdrejningstal? Alle
andre data har også interesse.

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : Richard

Dato : 01-08-04 11:48

Gert Bo thorgersen wrote:

> Jeg ser daglig brugte Honda Repsol 250 cc og 125 cc til salg her i Thailand,
> og spekulerer på om jeg skulle købe en for også at have en totakter at tune.

Tja, en fra eller til

> Men jeg ved intet om dem så her spørgsmål: findes den større end 250 cc? Er
> det en god motorcykel ? Hvor mange Hk og ved hvilket omdrejningstal? Alle
> andre data har også interesse.

Ellers prøv at finde typenummeret - NS250R? - og søg efter en større
variant på:
www.honda.co.jp/pressroom/library/motor

NS400R fra midtfirserne i alm. med ca. 60 hk eller Rothmans-bemaling med
72 hk er vist ikke blevet videreført, men man skal aldrig sige aldrig
- og det vil da sikkert være en rigtig sjov cykel derude, hvor de mindre
cykler råder

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK