Bag sæde komfort på en mille
Fra : Janner

Dato : 31-07-04 16:28

Hvordan er den ?????? Fruen piver lidt over den på bladen og overvejer en
rigtig Mille eller måske nogen lidt andet ........ det skal helst være en
mellem vare for gider sgu ikke til at skifte til en sofa cykel

Hygge

Jan CBR929RR

Fra : Mikkel Kring

Dato : 31-07-04 16:36

> Hygge
>
> Jan CBR929RR
>
> Jeg ynder ikke at befinde mig der men har kammier på begge maskiner og det
bliver nok kun værrer på millen .

ER busa og zx 12r sofa ellers var det der jeg ville give den gas.
men det er da at foretrække at hun får sin egen maskine for bagsæder er kun
beregnet til oppakning på lange ture

Kringo
2 x Gixxer 750 SRAD
www.mc-vollekanne.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 31-07-04 17:53

Mikkel Kring wrote:
> beregnet til oppakning på lange ture

Jep... præcis

Thore

Fra : Uhreskov

Dato : 31-07-04 23:20

Hejsa !!

Jeg er lige "Røget" af her...

Hvad er en "Mille" ?

På forhånd TAK !!
Uhreskov
Kawasaki GPZ 600R

Fra : Moller

Dato : 01-08-04 22:21

Mikkel Kring wrote:

> ER busa og zx 12r sofa ellers var det der jeg ville give den gas.

   hmmm, er de to ikke lige lovlige store og kluntet nu når manden snakker
om fireblade og mille :)

> men det er da at foretrække at hun får sin egen maskine for bagsæder er kun
> beregnet til oppakning på lange ture

   Kan ik være mere enig der, ellers kan hun jo køre bilen med
forsyningerne i :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-07-04 23:24

"Uhreskov" <uhreskovFJERN@mail.dk> writes:

> Jeg er lige "Røget" af her...

Av :-\

> Hvad er en "Mille" ?

En motorcykel fra Aprilia.
<http://www.aprilia.com/models03/road/eng/modello.phtml?id=54>

Check i øvrigt også gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-08-04 11:19

"Kim" <kmp-nospam-@knet.com> writes:

> - Og du skal endelig huske at skrive her nede når du svarer, ellers er der
> et par stykker her i NG, der omgående farer over dig og sætter dig
> eftertrykkeligt på plads.

Nej, faktisk synes jeg at folk vejleder på en meget venskabelig måde
her i gruppen. Det hænger sikkert også sammen med at man - til forskel
fra hovedparten af de andre danske grupper - kan være så heldig at
møde folk ansigt til ansigt til diverse arrangementer.

> De kan bruge mange timer på at citere om netetikette, som er deres
> bibel og vigtigere end alt andet her i livet, og jeg tror
> personligt, at det er dem der ejer denne nyhedsgruppe, men har
> aldrig fået det bekræftet .

En nyhedsgruppe ejes af brugerne i fællesskab. For at vi alle kan være
glade for den er der naturligvis nødt til at være nogle fælles
retningslinjer.

> Hvis du ikke straks gør som de siger, bliver du truet med at komme i deres
> Kill-filtre, hvilket er meget meget alvorligt!

Næh, det er såmænd ikke så alvorligt. Det betyder bare at folk der har
dig i deres killfilter ikke ser dine indlæg, og derfor heller ikke kan
svare på eventuelle spørgsmål du måtte stille. Det interessante er at
det i høj grad er dit valg om du vil have en plads i andres killfiltre.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 01-08-04 13:16

Millens bagsædekomfort er elendig -højst sandsynlig værre end en Fireblade.
Der ikke ikke meget mellemvare over en Mille, skulle jeg hilse og sige.
Kørestillingen er sgu mere sportslig end en Fireblade!

-Jacob

Fra : Janner

Dato : 01-08-04 16:36

"Jacob Hornemann" <jacobh@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Der ikke ikke meget mellemvare over en Mille, skulle jeg hilse og sige.
> Kørestillingen er sgu mere sportslig end en Fireblade!

Ja se det syntes jeg så netop slet ikke den er .... knæ vinkel m.v. er mere
behagelig på en Mille

/Jan

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 01-08-04 19:58

Muligvis, men styret sidder længere nede på Millen, og man sidder højt med
bagenden.

-Jacob

Fra : Lasse L

Dato : 02-08-04 08:14

Karin bryder sig absolut ikke om millen, hun er 170 cm høj, og sidder i
kraftig skovskidder stilling. så hun får ondt i knæene, og så sidder hun så
højt at når man når 140 km/t glider hendes hænder og hun har svært ved at
holde sig fast på cyklen !

vi købte en SV650S, det er meget bedre, også når hun sidder som passager.

Lasse
Mille(2002) & Karin & Neelix & SV650S

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-08-04 09:15

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Er jeg den eneste der kan se de to smileys som Kim har i, og som afslutning
> på, sit ovenfor fuldt citerede indlæg??

Du lader til at kunne vinde det underholdende aspekt i indlægget. Det
kunne jeg ikke. Beklager.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*