Klubber omkring århus
Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 31-07-04 13:41

Halløj gutter!

Vi er et par stykker der har været lidt på udkig efter nogle klubber
at besøge, og måske endda melde os ind i omkring Århus.
igår var vi ude hos Raptor mc, men efter at have møffet en hel del
rundt og fundet det, måtte vi konstatere at der var lukket. - nå, men
et hurtigt opslag på webben viste også at det var næste fredag der var
noget der...
Vi faldt tilfældigt over en HD klub som vi aflagde visit istedet, HOG
Riders... - fint nok, men vi kørte ikke lige på hd'ere...

Er der nogen der kender andre klubber i og omkring århus?

Mvh
Kristoffer

Fra : Thomas Lund

Dato : 31-07-04 21:07

Trækfuglene på Randersvej ?
Galten MC?

Det var vist hvad jeg lige kunne komme på.

Mvh Thomas Lund

Fra : Mogens Dammand

Dato : 01-08-04 00:41

Hej

En kort søgning gav nogle muligheder, men nu skriver du jo ikke hvad og hvem
I er og hvad I kører på.

Der er jo:
Århus Nimbus Klub, men et eller andet siger mig at I heller ikke kører på
Nimbus.
Galten MC, som vist er venskabsklub med Raptor.
Chopper Club Århus, igen en sjete sans der siger det heller ikke er noget.
MC-Højbjerg, en rimelig gammel klub.
Yamaha Klub Århus, som har været en mærke klub for Yamaha, men er det ikke
mere.

Mvh
Mogens
Transalp

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 02-08-04 09:14

Tak for forslagene

- Vi kører ikke så meget nimbus... - mest noget Japansk.

Mvh
Kristoffer
GPZ500

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-08-04 09:15

Damn. Der var faktisk nogen i klubben tidligere på aftenen. Men jeg tog til
træf hos Galten MC, men kig endelig ind en anden gang. Det er yderst
sjældent at der ikke bare er et par stykker. Det er kun sket en gang
tidligere i år, og det var under Skagenstræffet, hvor vi alle var deroppe.

Men de sidste par fredage har vi været godt besøgt.....

Håber vi ses en anden gang.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 02-08-04 09:13

Jammen vi tager bare turen igen, nu har vi jo fundet stedet..

Vi skal godt nok lige til skanderborgfestival på fredag, men engang
derefter...

Mvh
Kristoffer

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-08-04 10:05

"men engang derefter..."

Hvis du overvejer fredag d. 13 så hold lige øje med vores hjemmeside. En del
af os tager nemlig til MC-festival på Fyn. Og jeg er pt. ikke klar over hvor
mange af os der tager afsted.....
Evt. skal du/i være velkommen til at køre med os derned. Jeg vil tro at der
også er nogen som kører derned om lørdagen...

Ses

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 01-08-04 12:42

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> wrote in message
> [...]
> rundt og fundet det, måtte vi konstatere at der var lukket. - nå, men
> et hurtigt opslag på webben viste også at det var næste fredag der var

Halløj...

Ærgeligt at det "gik galt" i fredags.. Kom endelig ud til os igen næste
fredag, der er vi helt sikkert en masse derude.

MVH Kenneth

Fra : Gert Schlæger

Dato : 01-08-04 16:09

Kristoffer Lippert wrote:

> igår var vi ude hos Raptor mc, men efter at have møffet en hel del
> rundt og fundet det, måtte vi konstatere at der var lukket.

Jeg synes helt sikkert, at du/I skal prøve at besøge raptorerne igen. De
er flinke og imødekommende mennesker !

Navnet "Raptor" kommer - så hudt jeg visker - fra en fortidsøgle, som
havde det særkende, at den var meget socialt anlagt.

Mch Schlæger

Fra : Jess Hansen

Dato : 02-08-04 11:10

Brunhilde-MC i Odder, der kører jeg selv, og det syntes jeg er en fed klub.

Jess

www.brunhildemc.dk

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 03-08-04 00:04

Tak for alle forslagene. - Nu har vi da til en ugestid eller to med
klubbesøg

Vi ses!
Kristoffer
/GPZ500s - Vasket i dag!

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-08-04 09:59

Kristoffer Lippert wrote:
> Tak for alle forslagene. - Nu har vi da til en ugestid eller to med
> klubbesøg
>
> Vi ses!
> Kristoffer
> /GPZ500s - Vasket i dag!

Plejer der ikke at stå lokationen også? Som f.eks : "Vasket Søndag i
Tåstrup"

P.S. Check lige op på din citatteknik og skriv under det du kommenterer.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 10:29

Kristoffer Lippert wrote:
> Tak for alle forslagene. - Nu har vi da til en ugestid eller to med
> klubbesøg
>
> Vi ses!
> Kristoffer
> /GPZ500s - Vasket i dag!

Glemte vi ikke Skanderborg mc ???

Check www.skanderborgmc.dk, eller bare mød op til klubtur ved kulturhuset i
Skanderborg hver onsdag kl. 19 og hver søndag kl. 13, der er faktisk altid
nogen at køre med

Vi har også klubaften fredag fra 19.00.
--
M V H