Batteri
Fra : Brian Luckow

Dato : 30-07-04 13:18

Har lige købt nyt batteri til både bil og mc - hvorfor h...... skal det til
mc'en koste 1000,- når jeg kun giver det halve for det til bilen - begge
vedligeholdelsesfri. Bilens batteri er jo så også ovenikøbet meget større.
Noget at sigetil hvis man engang imellem føler sig lidt til grin over, at
være MC-ejer i DK.

Nå, det var bare et lille surt opstød jeg skulle ud med. :)

Mvh., Brian Luckow

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-07-04 13:34

www.louis.de har nogle billigere vedligeholdesfri, ved ikke om de er gode ?

Mvh Jens

Fra : Torben V. Mogensen

Dato : 31-07-04 19:27

> [...]
> Noget at sigetil hvis man engang imellem føler sig lidt til grin over, at

Det kan have noget med masse produktion at gøre.
Tag fx et alm bilakku, hvor polerne sidder normal. Og så en anden ens
bilakku, lige bortset fra at polerne er bytte om. Der kan du også opleve
priser til næste det dobbelte. Men hvis man så laver et nyt kabel så det kan
nå, kan man jo køre på alm akku.

Måske kunne du få plads til en bilakku på din mc nå ikke!

Torben