montering af dæk ?
Fra : Kim Olsen

Dato : 29-07-04 18:36

Hej

Vil enhvert motorcykelværksted montere dæk man selv kommer med ? Eller kan
de finde på at forlange at dæk skal købes hos dem ?

Min scooter kører på en mærkelig størrelse 4,00 x 12'', og jeg har købt
dækkene via importøren (kr. 299,- stk.).

Men jeg er lidt i tvivl om man bare kan få dem skiftet hvorsomhelst.

Jeg ville nødig selv skulle igang med dækjernet

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss 150

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-07-04 09:45

Kim Olsen wrote:
> Hej
>
> Vil enhvert motorcykelværksted montere dæk man selv kommer med ?

Det du i virkeligheden behøver at vide er hvor du kan få det gjort ordenligt
til en rimelig pris tæt ved din bopæl. Skriv hvor du kommer fra, så er der
bedre chancer for et brugbart svar.

Jeg har ladet mig fortælle at Frederikssunds Dækservice gør det med MC
afbalanceringsapparat til en fornuftig pris - normalt fra morgen til aften
ved aflevering af afmointerede hjul og nye dæk. Jeg skal teste om det holder
vand en af de nærmeste regnfulde dage.

vh
Torben

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-07-04 16:24

> [...]
> afbalanceringsapparat til en fornuftig pris - normalt fra morgen til aften
> ved aflevering af afmointerede hjul og nye dæk. Jeg skal teste om det

Jeg bor i Svinninge ved Holbæk

Men kommer da forbi frederikssund ind i mellem.

Hilsen

Kim