Fællestur i aften?
Fra : Christina R.

Dato : 29-07-04 15:21

Solen skinner, himlen er blå... så jeg tror, jeg triler en tur ud i det
sjællandske i aften, kører nogle kilometer og evt. gøre holdt ved en isbod

Nogen, der vil med?

Afgang fra København omkring kl. 19.00
Mødested: Åbent for forslag fra dem, der vil med...

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-04 15:30

Christina R. wrote:

> Solen skinner, himlen er blå... så jeg tror, jeg triler en tur ud i
> det sjællandske i aften, kører nogle kilometer og evt. gøre holdt ved
> en isbod
>
> Nogen, der vil med?

Argh! Jeg vidste det ... Jeg har lige akkurat lavet en aftale kl. 17 - hvis
jeg når at blive færdig med det jeg skal lave inden kl. 19 så tjekker jeg
lige ind igen og ser hvad I har fundet ud af - men det er nok desværre
temmeligt urealistisk at jeg kan nå det.

Typisk - jeg overvejede ellers at foreslå en tur i formiddags, men der har
ikke været den store interesse tidligere.

--
Tony (tudefjæs)
Fazer 1000 o>'o

Fra : Christina R.

Dato : 29-07-04 15:34

Tony Lorentzen wrote:

> [...]

> Typisk - jeg overvejede ellers at foreslå en tur i formiddags, men der har
> ikke været den store interesse tidligere.

Hvis der er andre, der har svært ved at nå det kl. 19, men ellers gerne
ville med, så er jeg åben for at rykke det lidt frem - f.eks. 19.30-20?
Jeg har sommerferie og skal ikke nå noget

Fra : GRISEN

Dato : 29-07-04 15:39

On Thu, 29 Jul 2004 14:34:14 +0000 (UTC), rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk (Christina R.)
wrote:

>Hvis der er andre, der har svært ved at nå det kl. 19, men ellers gerne
>ville med, så er jeg åben for at rykke det lidt frem - f.eks. 19.30-20?
>Jeg har sommerferie og skal ikke nå noget

Jeg er frisk, og burde ikke have problermer med kl. 19.
Hvis det bli'r rykket lidt, så er jeg stadig frisk.

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Christina R.

Dato : 29-07-04 15:45

GRISEN wrote:

> Jeg er frisk, og burde ikke have problermer med kl. 19.
> Hvis det bli'r rykket lidt, så er jeg stadig frisk.

Har du fået lappet cyklen?

Fra : GRISEN

Dato : 29-07-04 16:57

On Thu, 29 Jul 2004 14:45:28 +0000 (UTC), rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk (Christina R.)
wrote:

>Har du fået lappet cyklen?

Det blev da ordnet mens du kørte efter is i går aftes.

Hvordan gik is-turen egentligt?
Ku' du hænge på?

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Christina R.

Dato : 29-07-04 17:07

"GRISEN" <grisen_fjern@grisen.org> skrev i en meddelelse

> Hvordan gik is-turen egentligt?
> Ku' du hænge på?

Mjaah... det kan vel diskuteres! Men jeg kom da tilbage til klubben samtidig
med første gruppe - selovm det nok mest skyldtes, at jeg "snød" og tog en
smutvej
Men hyggelig tur og god is

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-04 15:52

Christina R. wrote:

> Hvis der er andre, der har svært ved at nå det kl. 19, men ellers
> gerne ville med, så er jeg åben for at rykke det lidt frem - f.eks.
> 19.30-20? Jeg har sommerferie og skal ikke nå noget

Absolut mere realistisk - jeg mailer dig lige mit mobilnummer, så hvis du
sender mig en SMS med det tidspunkt og sted I bliver enige om så melder jeg
lige tilbage om jeg kan nå det.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 15:57

"Christina R." <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Solen skinner, himlen er blå... så jeg tror, jeg triler en tur ud i det
> sjællandske i aften, kører nogle kilometer og evt. gøre holdt ved en isbod
>

> Nogen, der vil med?

Jeg er frisk, hvis Tony kan kl. 20, så lad os vente på ham, når nu han måtte
køre alene i tirsdags.

Mødested hvad med Shell Roskildevej ved Damhussøen

Dannie

http://dfmc.dk/?id=75

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-04 21:37

DJ wrote:

> Jeg er frisk, hvis Tony kan kl. 20, så lad os vente på ham, når nu
> han måtte køre alene i tirsdags.

Det var sgu flinkt af jer at vente på mig! Tak for turen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Martin Pedersen

Dato : 29-07-04 21:46

> Det var sgu flinkt af jer at vente på mig! Tak for turen

Vi er jo en flinkt folkefærd

God tur ud i det blå, med en hel naturlig is-pause..

Mvh
Martin Pedersen

Fra : GRISEN

Dato : 29-07-04 21:47

On Thu, 29 Jul 2004 22:36:56 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Det var sgu flinkt af jer at vente på mig! Tak for turen

Sådan er vi jo bare....
Hyggeligt som altid og fine veje du fandt.

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 21:51

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Det var sgu flinkt af jer at vente på mig! Tak for turen

Velbekommen Tony skulle det være en anden gang.

Jeg takker ligeledes for turen ses derude.

Mvh.

Dannie
http://dfmc.dk/?id=75

Fra : JO

Dato : 29-07-04 15:57

> [...]
>

> Nogen, der vil med?
>
> Afgang fra København omkring kl. 19.00
> Mødested: Åbent for forslag fra dem, der vil med...

Jeg er frisk på at køre med en tur, men da jeg bor i Nordsjælland kunne jeg
måske støde til et eller andet sted heroppe?

Jo.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-07-04 16:04

"JO" <jobookingSLET@Hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er frisk på at køre med en tur, men da jeg bor i Nordsjælland kunne
jeg
> måske støde til et eller andet sted heroppe?

Hej.

Jeg er oss' frisk ( host-host ) såån da

Men jeg bliver på Sydsjælland, nærmere bestemt Karrebæksminde, hemmmm de har
gode is , det har de oss i Bisseruphavn !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Michael Brock

Dato : 29-07-04 16:07

Tid....Sted....??

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Christina R.

Dato : 29-07-04 16:55

> [...]
> sjællandske i aften, kører nogle kilometer og evt. gøre holdt ved en isbod

Jeg synes, klokken 20 ved Shell på Roskildevej ved Damhussøen lyder som et
udmærket bud
Jeg vil i hvert fald være at finde der.

Vi ses til dem, der vil med!

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : GRISEN

Dato : 29-07-04 16:55

On Thu, 29 Jul 2004 17:54:35 +0200, "Christina R." <rudkjoebing@NOSPAMwanadoo.dk> wrote:

>Jeg synes, klokken 20 ved Shell på Roskildevej ved Damhussøen lyder som et
>udmærket bud

Det er en aftale...
Der er temperaturen formodentligt/forhåbentligt også faldet en smule.

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 17:18

> Jeg synes, klokken 20 ved Shell på Roskildevej ved Damhussøen >lyder som
et udmærket bud
> Jeg vil i hvert fald være at finde der.
>
> Vi ses til dem, der vil med!

Kig efter noget meget gult

Dannie
http://dfmc.dk/?id=75

Fra : Martin Pedersen

Dato : 29-07-04 18:04

> Jeg synes, klokken 20 ved Shell på Roskildevej ved Damhussøen lyder som et
> udmærket bud
> Jeg vil i hvert fald være at finde der.
>
> Vi ses til dem, der vil med!

Jeg dukker også op, vejret er jo for godt til at lade være!

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-07-04 17:15

rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk (Christina R.) writes:

> Solen skinner, himlen er blå... så jeg tror, jeg triler en tur ud i
> det sjællandske i aften, kører nogle kilometer og evt. gøre holdt ved
> en isbod

Vi er et par pimser der mødes på Langelinje fra kl. 19. Kig forbi der,
hvis I finder tid til det. Ellers må I have en god tur.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*