Landkort over Sverige med MC-router
Fra : FLC

Dato : 27-07-04 22:20

Der skulle eksist. et landkort med opmærkede egnede router for MCér.
Er der nogen her på gruppen som kender noget til dett kort og evt.
ved hvor man kan få fat i dette.

Flemming
SV 1000hjemmebryg

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-07-04 23:18

FLC wrote:
> Der skulle eksist. et landkort med opmærkede egnede router for MCér.
> Er der nogen her på gruppen som kender noget til dett kort og evt.
> [...]

jeg ville også været meget interreseret, da alt tegner til at jeg skal på
kør-selv MC ferie i Sverige her i August

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Brian Laursen

Dato : 28-07-04 14:50

Anders Thorup wrote:

> jeg ville også været meget interreseret, da alt tegner til at jeg
> skal på kør-selv MC ferie i Sverige her i August
>
> --

Måske ses vi?. VI tuorer rundt om Vanern og smålandet uge 33. Vi har droppet
turen sydpå.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Anders Thorup

Dato : 28-07-04 21:47

Brian Laursen wrote:

> Måske ses vi?. VI tuorer rundt om Vanern og smålandet uge 33. Vi har
> droppet turen sydpå.

Så ses vi desværre nok ikke, da jeg først skal afsted i uge 34.
Det kunne da ellers have været hyggeligt

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-07-04 23:22

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> writes:

> jeg ville også været meget interreseret, da alt tegner til at jeg skal på
> kør-selv MC ferie i Sverige her i August

SMC udgiver et kort med specielt gode/sjove MC veje på. Jeg fik en
gratis kopi, da jeg meldte mig ind i SMC:

--Kai

Fra : FLC

Dato : 29-07-04 23:35

On Thu, 29 Jul 2004 22:21:40 GMT, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>SMC udgiver et kort med specielt gode/sjove MC veje på. Jeg fik en
>gratis kopi, da jeg meldte mig ind i SMC:
>

>--Kai

Har du mulighed for at droppe en kopi i farve på nyhedsgruppen
dk.binaer.

Flemming

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-07-04 23:41

FLC <chrisSlet@get2net.dk> writes:

> Har du mulighed for at droppe en kopi i farve på nyhedsgruppen
> dk.binaer.

Beklager. Har dårlig adgang til både scanner og dk.binaer (sidder på
svensk newsserver). Forøvrigt er kortet både ret stort og - hmmm -
godt brugt.

Send en mail til www.smcskane.org og se ikke om du kan få en frisk
kopi :)

--Kai

Fra : Frans jensen

Dato : 28-07-04 15:38

On Tue, 27 Jul 2004 23:19:52 +0200, FLC <chrisSlet@get2net.dk>
wrote:

>Der skulle eksist. et landkort med opmærkede egnede router for MCér.
>Er der nogen her på gruppen som kender noget til dett kort og evt.
>ved hvor man kan få fat i dette.

er det den her du tænker på:
http://www.bikemap.se/

--
mvh Frans
http://stompers.dk

husk Thytræf i august http://www.thytraef.dk

Fra : FLC

Dato : 28-07-04 22:41

On Wed, 28 Jul 2004 16:38:23 +0200, Frans jensen <nospam@tdcspace.dk>
wrote:

>er det den her du tænker på:
>http://www.bikemap.se/

Tak for hjælpen Frans.

Ligger du inde med kortet, og vil du evt kunne tage en kopi i farve ?

Flemming