Sidste udkald! Banedag Padborg Park d. 7 ~
Fra : Niels Jensen

Dato : 27-07-04 14:14

Hej NG
Kom og deltag i en sjov banedag på Padborg Park lørdag d. 7 August sammen
med nogle friske fyrer fra Århus. Der er mulighed for overnatning nede på
banen.
vil du vide mere så send en mail til ncj-el@mail.dk

Mvh NCJ (Bladerunner)

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-07-04 22:08

"Niels Jensen" <n.a.m@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med nogle friske fyrer fra Århus. Der er mulighed for overnatning nede på

ØØØH, hvad koster det??

Johnny

Fra : Niels Jensen

Dato : 28-07-04 22:27

Hej Johnny

1000 kr for at deltage om lørdagen fra kl 0800 - 1600

Mvh NCJ

Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-07-04 22:40

> [...]
> med nogle friske fyrer fra Århus. Der er mulighed for overnatning nede på

ØØØØØH, hvad koster det ?

Johnny

Fra : krymmel

Dato : 30-07-04 15:08

Niels Jensen wrote:

> [...]
> med nogle friske fyrer fra Århus. Der er mulighed for overnatning nede på

Æv ... der er jeg på cypern. Har i planer om andre banedage ?