Margueritruten på nettet?
Fra : Henrik Olsen

Dato : 27-07-04 10:05

Jeg har forgæves forsøgt at finde en oversigt over margueritruten på nettet.
Jeg havde regnet med, at det ville vælte frem med resultater. Kan det
virkelig være rigtigt, at den ikke er indtegnet og beskrevet nogle steder,
andet end på tryk?

Jeg skal toure den lidt i Jylland (med tur over Fyn) de kommende dage, først
på mc med kæresten, og derefter i minibus med nogle
første-gang-i-Danmark-venner. Og så tænkte jeg at marguritruten var
attraktiv at følge noget af vejen, nu hvor vejret ser ud til at blive mere
smukt.

Vil låne en bog om ruten på biblioteket, men havde håbet jeg, her og nu,
kunne finde noget på nettet. Og aller helst, ruten langt ind i et passende
format til GPS-brug.

Hilsen
Henrik

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-07-04 15:14

Henrik Olsen wrote:
> [...]
> Jeg havde regnet med, at det ville vælte frem med resultater. Kan det
> virkelig være rigtigt, at den ikke er indtegnet og beskrevet nogle steder,

Jeg prøvede også på et tidspunkt at finde noget på nettet, og jeg fandt
heller ikke noget, så du må nok hellere få fat i bogen... eller ringe
til Jens Okking..

Thore

Fra : Armand

Dato : 27-07-04 22:09

SmaRTrxxv <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en

> Jeg prøvede også på et tidspunkt at finde noget på nettet, og jeg fandt
> heller ikke noget, så du må nok hellere få fat i bogen...

Ethvert danskt vejkort har da den markeret. Selv (eller er det måske: især?)
den meget enkle kortbog der fonyligt var vedlagt i ugebladet "Hjemmet" har
den indtegnet - Forhør lige om nærmeste ældre generationsrepresentant i
familien ikke ligger inde med dén!

--
Armand.