http://www.dfmc.dk/
Fra : MrGSX

Dato : 27-07-04 09:33

Hvorfor kan man ikke oprette en profil på http://www.dfmc.dk/ ?

Jeg får en browser fejl, og fik det også hele dagen i går ...

/MrGSX

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-07-04 09:46

MrGSX wrote:

> Hvorfor kan man ikke oprette en profil på http://www.dfmc.dk/ ?

Godt spørgsmål - det skulle da virke?

> Jeg får en browser fejl, og fik det også hele dagen i går ...

En browser-fejl kan jeg ikke forholde mig til; en server-fejl er derimod
lidt nemmere. Send mig en mail med oplysninger om hvilkenn browser du
bruger, hvilken fejl du får - og hvilke felter du udfylder (samt hvilke
information du skriver ind).

--
Tony
Fazer 1000

Fra : MrGSX

Dato : 27-07-04 10:20

Har lige sendt dig en beskrivelse af fejlen

/MrGSX

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-07-04 10:51

MrGSX wrote:

> Har lige sendt dig en beskrivelse af fejlen

Har du det?

Jeg har ikke modtaget noget endnu?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : MrGSX

Dato : 27-07-04 11:14

Prøver igen (til den rigtige mail adresse)

/MrGSX

Fra : MrGSX

Dato : 27-07-04 12:52

Fik du min mail ?
/MrGSX

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-07-04 13:26

MrGSX wrote:

> Fik du min mail ?

Jeps - fik du ikke min tilbage?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : MrGSX

Dato : 27-07-04 13:32

> Jeps - fik du ikke min tilbage?
Nope...Ikk' endnu

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-04 12:24

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> browser du bruger, hvilken fejl du får - og hvilke felter du udfylder
> (samt hvilke information du skriver ind).

Hey Tony, jeg kan IKKE slette mine gallerier, når jeg trykker ok for at
slette sker der intet ???

Og ja, jeg er logget ind...

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join BOINC now !!!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-07-04 12:48

Peter Jakobsen wrote:

> Hey Tony, jeg kan IKKE slette mine gallerier, når jeg trykker ok for
> at slette sker der intet ???
>
> Og ja, jeg er logget ind...

Din stakkel

Det kigger jeg lige på!