veteran mc skive/hjerl hede etc.
Fra : Anna

Dato : 26-07-04 16:19

Hej

Ved at træf, hørte jeg lige på lokal radio at der er nogle veteran mc'er
der kører rundt i det midt og vestjyske. Ved i hvem det er og hvor de er
at finde?

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Brian Laursen

Dato : 27-07-04 07:34

Anna wrote:
> [...]
>
> Ved at træf, hørte jeg lige på lokal radio at der er nogle veteran
> mc'er der kører rundt i det midt og vestjyske. Ved i hvem det er og

Dem er der vidst mange af. Jeg er bekendt med 2. Der er MC krumtappen i
Galten ved Århus, og så stødte jeg ind i en flok oppe i Randers en torsdag
aften. Sidst nævnte kører kl 18 fra østervold ved BG Bank. De består vel
mest af BSA og Nimbus.
God fornøjelse.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Anna

Dato : 27-07-04 08:28

Brian Laursen <thunderace_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
> aften. Sidst nævnte kører kl 18 fra østervold ved BG Bank. De består vel

OK takker - ville jo gerne finde et eller andet mc relateret at køre til
her inden for de næste par dage inden ferien er slut

/Anna
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Armand

Dato : 27-07-04 20:39

Anna <notworking@mail.dk> skrev i en

Relateret til overskriften:
Hvis det er på Hjerl hede, så er det sq noget af nogle veteraner

--
Armand.

Fra : Anna

Dato : 28-07-04 08:18

Armand <armand@mcSTREGchauff¯rerne.dk> wrote:

> Anna <notworking@mail.dk> skrev i en
>
> Relateret til overskriften:
> Hvis det er på Hjerl hede, så er det sq noget af nogle veteraner
>
> --
> Armand.

Ja en damp-cykel
--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)