Nogen der kender noget til MC71 i Kalundbo~
Fra : Johnny Johansen

Dato : 26-07-04 15:37

Er der nogen her der kender noget til MC71 i Kalundborg? Er det er klub der
er værd at melde sig ind i eller søge om at blive "Prospect". Er der ikke
nogen i klubben her på gruppen?
Jeg har ingen at kørte sammen med, da min kammerat har solgt sin motorcykel
:(
Er der nogen her fra gruppen der bor i nærheden af Kalundborg, som vil ha
mig med på slæb engang imellem?
Jeg skal nok gi den første is :)

Hilsen Johnny
http://www.dfmc.dk/?id=481

Fra : Kenneth

Dato : 26-07-04 17:16

Hej.

Jeg bor i Slagelse og jeg tager dig gerne på slæb.. Det er jo altid
hyggeligt at køre sammen med andre..
MVH

Kenneth
www.dfmc.dk/?id=620

Fra : Johnny Johansen

Dato : 26-07-04 17:35

> Hej.
>
> Jeg bor i Slagelse og jeg tager dig gerne på slæb.. Det er jo altid
> [...]

Det lyder sku da fedt :)
Hvor tit er du ude og trille og hvor?
Kan du ikke lige droppe mig en mail så jeg har din adresse?

Johnny
http://www.dfmc.dk/?id=481

Fra : Flemming Disc

Dato : 28-07-04 10:06

> [...]
> :(
> Er der nogen her fra gruppen der bor i nærheden af Kalundborg, som vil ha

Hej Johnny.
Jeg har kendt MC71 siden 1976 og har kun positivt at sige om dem.
De har holdt Fjord træf i gennem mange år og har været fast klub næsten
hvert år til vores Sct Hans fest i Maribo Mc.
Nu ved jeg ikke hvor gammmel du er, men det kan være at de er for grå til
dig
Jeg ved ikke hvad de har af unge medlemmer deroppe, men prøv at drej forbi
dem, du vil sikkert blive godt modtaget.
Og hils fra mig deroppe.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Brian Slots

Dato : 05-08-04 15:28

Ja jeg er medlem der ude, og kan kun sige at det bedste nok er at
komme selv og se om det er noget for dig.

Vi har klubaften Onsdag og Fredag fra ca kl 20.00 men folk køre tit
til træf om fredagen så der er der somregl ikke så mange.

Mvh BS Webmaster på www.mc71.dk