Hvor finder jeg motordele til GPZ550?
Fra : Peter

Dato : 26-07-04 12:12

Vi har netop skilt min brors Kawasaki GPZ550 H1 unitrak motor ad, og konstateret at der skal nye stempel og olieringe i, ny bundkæde samt ny knastkæde.
Hvor finder jeg det billigst i ordentlig kvalitet? Har kigget på eby, men fandt ikke noget der, så måske en af jer i gruppen har gode erfaringer med en biks, gerne i udlandet.
cylindre og stempler er i rigtog god stand, er udmålt, så jeg kan nøjes med stempelringe og olieringe.

På forhånd tak.
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 14:22

"Peter" <suzi550@INVALIDhotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Peter,

prøv www.z-klasmo.de der er der en god chance for, at de kan hjælpe jer.

Mvh.

Dannie

Fra : Peter

Dato : 26-07-04 19:35

"DJ" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse news:4105056a$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
..

> Hej Peter,
>
> prøv www.z-klasmo.de der er der en god chance for, at de kan hjælpe jer.
>
> Mvh.
>
> Dannie

Hej Dannie,

Tak for linket, det ser ud til de har hvad vi skal bruge. mmmmm også Wiseco big bore kit til særdeles rimelig pris

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-04 21:26

Velbekomme