Udstødning til Suzuki GS 550
Fra : Mads

Dato : 26-07-04 12:06

Hej allesammen,
Jeg har en Suzuki GS 550 fra 78, som nok har for meget lyd til at gå
igennem syn. Jeg har derfor tænkt mig at montere en anden
udstødning/lyddæmper. Den skal helst være brugt (billig), men hvor får
jeg fat i sådan en?
Nogen der har en, eller kender en god ophugger? Jeg bor på
Frederiksberg.
Håber i kan hjælpe
Venlig hilsen
Mads

Fra : MrGSX

Dato : 26-07-04 12:41

Min gsx 550 er lige blevet synet med en sebring potte på (dog med fløjte),
men den larmer også en del (selv med fløjte)

/MrGSX

Fra : Peter

Dato : 26-07-04 14:02

"MrGSX" <gsx@c.dk> skrev i en meddelelse news:4104edc8$0$255$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Min gsx 550 er lige blevet synet med en sebring potte på (dog med fløjte),
> men den larmer også en del (selv med fløjte)

undskyld at jeg fjerner mig fra emnet, men hvor har du fundet den sebring potte til GSX550?
Jeg har besvær med at finde en ny 4i1 til min GSX550, jeg har nu Nico Bakker, men vil gerne prøve noget andet.

Peter

Fra : MrGSX

Dato : 26-07-04 14:04

Den sad på da jeg købte mceren
Men prøv at kigge på http://www.sydfynmcservice.dk
Han har sikkert et eller andet.

/MrGSX

Fra : Peter

Dato : 26-07-04 18:08

"MrGSX" <gsx@c.dk> skrev i en meddelelse news:41050139$0$239$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Den sad på da jeg købte mceren
> Men prøv at kigge på http://www.sydfynmcservice.dk
> Han har sikkert et eller andet.
>
> /MrGSX

OK, takker.
En anden ting; ved du om andre suzuki motorer passer på den her maskine? jeg tænker på GSX600F/GSF600 elller GSX750ES/EF? Det kunne jo være meget sjovt at prøve......

Peter

Fra : MrGSX

Dato : 26-07-04 21:21

Nej, det ved jeg ikke, men det var måske værd at finde ud af, da der er
flere gsx 600, end 550

/MrGSX

Fra : Peter

Dato : 26-07-04 14:04

> [...]
> jeg fat i sådan en?
> Nogen der har en, eller kender en god ophugger? Jeg bor på

Hvis du ikke finder noget brugt i DK, kunne det være en ide at prøve ebay.de. Alternativt kunne du kigge efter Motad eller Sito som ikke koster alverden fra ny, de er billigere i UK end i DK, men jeg ved ikke med forsendelse.

Peter

Fra : marius

Dato : 26-07-04 22:21

Har et helt nyt Marshall Deeptone til salg hvis det har interesse til 2100kr

Marius