MC-salgspladser
Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-07-04 11:41

Hejsa

Pga. for lidt kørte kilometer skal jeg af med min kværn, men hvor sætter
man dem til salg?

Har allerede annonce i dba.dk, men kunne selvfølgelig godt tænke mig en
bedre eksponering

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen
- uden dfmc-signatur så ingen skal tro at dette er en skjult annonce :)

Fra : \\_TNT_/

Dato : 26-07-04 11:51

Gul & gratis, her, papkassen.dk

osv, osv. :)

Dennis Christensen

Fra : \\_TNT_/

Dato : 26-07-04 12:24

> Gul & gratis, her, papkassen.dk

og med "her" tænkte jeg self på dk.marked.privat.motorcykel..

Dennis Christensen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 26-07-04 12:04

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> Har allerede annonce i dba.dk, men kunne selvfølgelig godt tænke mig
> en bedre eksponering

Jeg tror næppe du får bedre eksponering end på DBA.dk, det skulle da lige
være ved, også at betale for at få annoncen trykt i Den Blå Avis.

--
//Kjeldsen
Suzuki GSX-R250

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-07-04 12:16

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> wrote in news:4104e57e$0$66476
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg tror næppe du får bedre eksponering end på DBA.dk, det skulle da lige
> være ved, også at betale for at få annoncen trykt i Den Blå Avis.

Jeg er enig i at andre medier ikke kan give en bedre eksponering end DBA,
men jo flere jo bedre :)

Har fået den trykt i avisen også.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-07-04 12:13

> [...]

> sætter man dem til salg?
>
> Har allerede annonce i dba.dk, men kunne selvfølgelig godt tænke mig

Betal for en galleri-annonce - sådan fik jeg min XJer solgt sidste år. Det
tog lidt over en måned - og krævede at jeg slog en smule af på prisen,
hvilket så igen kunne betale sig fordi jeg så ikke var nødsaget til at forny
forsikringen.

Men er løsningen ikke bare at få kørt noget mere?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o (indtil videre ~15.000 km. siden sidste år ved denne tid)

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-07-04 12:47

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in

> [...]
> Det tog lidt over en måned - og krævede at jeg slog en smule af på
> prisen, hvilket så igen kunne betale sig fordi jeg så ikke var

Jeg har lige læst lidt op på galleri-annoncer og det kunne være at der
skal prøves sådan en :)

> Men er løsningen ikke bare at få kørt noget mere?

Joo, det tænkte jeg sådan set også, men det bliver alligevel aldrig til
ret mange kilometer.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-07-04 12:39

En mulighed kunne også være din forhandler i komision (hmmm, er det stavet
rigtigt..).

Du kan så afmelde den og spare forsikring, og forhandleren har den forsikret
under evt. prøvekørsel......

Du kan jo stadig forsøge at finde en køber i DBA.

Det koster selvfølgelig lidt, men kan måske betale sig. Mange føler sig mere
tryk når de handler ved en forhandler....
Mange forhandlere reducere prisen, hvis du alligevel ender med at finde en
køber før ham.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-07-04 13:24

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> wrote in

> En mulighed kunne også være din forhandler i komision (hmmm, er det
> stavet rigtigt..).

Helt sikkert, men det skal han nok have en pæn slat for og er bange for
at der kommer til at gå for lang tid.
Det staves komission, så du var tæt på :)

> Du kan så afmelde den og spare forsikring, og forhandleren har den
> forsikret under evt. prøvekørsel......

Det er gode argumenter.

> Du kan jo stadig forsøge at finde en køber i DBA.

Det vil jeg også prøve i første omgang. Den har kun været på 1½ uge, så
jeg er slet ikke desperat :)=

> [...]
> sig mere tryk når de handler ved en forhandler....
> Mange forhandlere reducere prisen, hvis du alligevel ender med at

Forhandler-idéen ser jeg lige på hvis det ikke giver pote på anden måde.
Tak for forslaget Henrik :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Ole Baun

Dato : 26-07-04 20:27

"Simon Haugaard Pedersen" skrev i en meddelelse
> "Henrik Nielsen" wrote in

> Helt sikkert, men det skal han nok have en pæn slat for og er bange for
> at der kommer til at gå for lang tid.
> Det staves komission, så du var tæt på :)

Næh.
Det staves kommission; - så du var endnu tættere på

Ole Baun

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-07-04 07:41

"Ole Baun" <olepunktumbaun@mail1.stofanet.dk> wrote in news:41055afa$0$3066
$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> Næh.
> Det staves kommission; - så du var endnu tættere på

Haha D'OH! :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-07-04 07:59

LOL

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-07-04 07:59

"men det skal han nok have en pæn slat"

Jeg skulle give 2000,- og 500,- hvis jeg selv fandt en køber....

I mellemtiden kan du jo så spare forsikring og vægtafgift og bekymringen om
hvorvidt en prøvekørsel ender galt.....

Fra : Hekto

Dato : 27-07-04 08:45

In article <4105fcf5$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
xng@post.cybercity.dk says...
> [...]
>
> Jeg skulle give 2000,- og 500,- hvis jeg selv fandt en køber....
>
> I mellemtiden kan du jo så spare forsikring og vægtafgift og bekymringen om

Der kan være grund til at nærlæse kontrakten, for det kan hænde at den
dels ikke må afmeldes, dels henstår for ejers regning og risiko, evt.
kun er omfattet af forhandlerens forsikring, i selve salgslokalet.

--
/Hekto
Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-07-04 08:48

> Jeg skulle give 2000,- og 500,- hvis jeg selv fandt en køber....

Okay, det er ikke galt.

> I mellemtiden kan du jo så spare forsikring og vægtafgift og
> bekymringen om hvorvidt en prøvekørsel ender galt.....

Det ER gode argumenter.

Heldigvis ser det dog nu ud til at en gut har set sig varm på cyklen og
at vi kan finde en pris god for os begge :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-07-04 10:30

"Heldigvis ser det dog nu ud til at en gut har set sig varm på cyklen"

Husk at fortælle din forsikring at du har solgt den. Så går evt. skade ikke
ud over dig og de sørger for, efter 3 uge at udstede "rødt kort", så er den
ikke længere forsikret i dit navn og politiet henter pladerne.... Hvis der
ikke er foretaget ejerskifte.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 27-07-04 10:39

> [...]

> så er den ikke længere forsikret i dit navn og politiet henter
> pladerne.... Hvis der ikke er foretaget ejerskifte.

Jepsen, det er jeg ret opmærksom på at få gjort hurtigst muligt - også pga.
den præmie der skal tilbagebetales.

Men tak anyways :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 28-07-04 08:06

Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> wrote in news:Xns953363A2E91D8ifup@
212.242.40.196:

> Heldigvis ser det dog nu ud til at en gut har set sig varm på cyklen og
> at vi kan finde en pris god for os begge :)

Nå, hans svoger overtalte ham til at vente med at købe kværn til kørekortet
var i hus.

På den igen :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 28-07-04 15:27

Du kan annoncere den på vores side

Det er måske ikke DK's mest besøgte, men det lykkedes da engang imellem. Men
husk at sige til når den er solgt

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 28-07-04 15:43

> Du kan annoncere den på vores side

Sådanner - tak :)

> Det er måske ikke DK's mest besøgte, men det lykkedes da engang
> imellem. Men husk at sige til når den er solgt

I will ;)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-07-04 19:33

Så må vi håbe...

Der er faktisk blevet solgt lidt af hvert på vores side igennem tiderne

Fra : MrGSX

Dato : 26-07-04 12:42

bilbasen.dk har også fået en MC sektion
/MrGSX

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 26-07-04 13:01

"MrGSX" <gsx@c.dk> wrote in news:4104ee06$0$247
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> bilbasen.dk har også fået en MC sektion

Jeg tjekkede sitet for en uges tid siden og det lader til at MC-annoncer
bare ryger på www.dba.dk.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : MrGSX