/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
CBR 1000F vs. ZX10
Fra : Mikael Knop


Dato : 26-07-04 11:07

Hejsa!
Kigger lidt på de ovenstående modeller i Tyskland.
Der er godt nok stor forskel på afgiften herhjemme, CBR koster ca. 55k, ZX
ca. 35k! Og de kan købes dernede til ca. samme pris.
Nogen erfaringer/tanker vedr. de to? Køreegenskaber, holdbarhed, medfødte
defekter osv?
MVH Mikael



 
 
tb [8550] (26-07-2004)
Kommentar
Fra : tb [8550]


Dato : 26-07-04 14:34

> Kigger lidt på de ovenstående modeller i Tyskland.
> Der er godt nok stor forskel på afgiften herhjemme, CBR koster ca. 55k, ZX
> ca. 35k! Og de kan købes dernede til ca. samme pris.
> Nogen erfaringer/tanker vedr. de to? Køreegenskaber, holdbarhed, medfødte
> defekter osv?


passer ikke. ZX'eren er fra slut 80'er. Tager du en cbr fra slut 80'er
(SC21) så koster den også kun 35k i afgift...



Mikael Knop (26-07-2004)
Kommentar
Fra : Mikael Knop


Dato : 26-07-04 14:44

> passer ikke. ZX'eren er fra slut 80'er. Tager du en cbr fra slut
> 80'er (SC21) så koster den også kun 35k i afgift...

Det er rigtigt! Jeg må have set forkert eller søgt på det forkerte! Begge
fra 1990 ligger på omkring de 35k...
Godt så, det afklarer da det meste! Vil nemlig egentlig helst have en cbr...




Asger Steffensen (26-07-2004)
Kommentar
Fra : Asger Steffensen


Dato : 26-07-04 16:20


"Mikael Knop" <dsl128833@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:ce31os$6nm$1@news.cybercity.dk...
> > passer ikke. ZX'eren er fra slut 80'er. Tager du en cbr fra slut
> > 80'er (SC21) så koster den også kun 35k i afgift...
>
> Det er rigtigt! Jeg må have set forkert eller søgt på det forkerte! Begge
> fra 1990 ligger på omkring de 35k...
> Godt så, det afklarer da det meste! Vil nemlig egentlig helst have en
cbr...
>

Tag ud og prøv dem begge inden du beslutter dig. Det gjorde jeg i sin tid.

Asger
V-Strom
ZX-10 (til salg på www.zx10.dk)



NielSV650 (26-07-2004)
Kommentar
Fra : NielSV650


Dato : 26-07-04 14:51

"Mikael Knop" <dsl128833@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:ce2l39$2mpa$1@news.cybercity.dk...
> Nogen erfaringer/tanker vedr. de to? Køreegenskaber, holdbarhed, medfødte
> defekter osv?


Det er jo superfedt at Honda og Kawasaki netop ENDELIG er kommet med nogle
rigtige "liter-cykler".
Det betyder jo at du bare kan tage topstykket fra en af de nye modeller og
montere på den gamle kværn. VUPTI - så har du 170heste!!


;-b Nælz *der ellers ingenting ved*
S FAU
http://dfmc.dk/158



tb [8550] (26-07-2004)
Kommentar
Fra : tb [8550]


Dato : 26-07-04 14:58

> Det er jo superfedt at Honda og Kawasaki netop ENDELIG er kommet med nogle
> rigtige "liter-cykler".
> Det betyder jo at du bare kan tage topstykket fra en af de nye modeller og
> montere på den gamle kværn. VUPTI - så har du 170heste!!


æh bæh, så nemt går det vist ikke....



Moller (26-07-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 26-07-04 15:05

tb [8550] wrote:

>>Det er jo superfedt at Honda og Kawasaki netop ENDELIG er kommet med nogle
>>rigtige "liter-cykler".
>>Det betyder jo at du bare kan tage topstykket fra en af de nye modeller og
>>montere på den gamle kværn. VUPTI - så har du 170heste!!
>
>
>
> æh bæh, så nemt går det vist ikke....

   Ja, jeg tvivler nu også der, det er jo trods alt ikke Suzuki'er :) for
så ville det kunne gå. hmmmm, GSX-R topstykke på en GSF *mums* og så er
der lige det med om bunden kan holde til det, ala krumtappen :)


--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste