Hvor har de styr på at dyse en Suzuki ind ~
Fra : who_cares

Dato : 25-07-04 23:16

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en Suzuki GSX 750F.
Har skiftet udstødning ud, og vil være på den sikre side.

Er der nogen der har erfaringer med hvor de har styr på at dyse den ind ?

Tom

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 26-07-04 01:09

"who_cares" <want_to_buy_something(remove_this)@hotmail.com> wrote in
message news:41043136$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> Har skiftet udstødning ud, og vil være på den sikre side.
>
> Er der nogen der har erfaringer med hvor de har styr på at dyse den ind ?

Ja jeg skrev jo den 9énde i denne måned og spurgte om svømmerhøjde for
karburatorerne for netop denne model men fik ingen svar.

Men dysningen er straks noget som lettere kan klares, men som jo er forgæves
hvis man ikke har den rette svømmerhøjde.

For at få optimal dysning satser jeg nu på til mine motorcykler på skift at
installere luft/benzin ur ved instrumentbrættet. Men først skal jeg nu have
skrevet og forhørt mig de respektivesteder som enten laver dem og sælger dem
eller blot sælger dem.

Mvh. Gert Thorgesen

Fra : JP

Dato : 26-07-04 06:32

"Gert Bo thorgersen" <gbt@loxinfo.co.th> wrote in message

> "who_cares" <want_to_buy_something(remove_this)@hotmail.com> wrote in
> message news:41043136$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

?

Jeg har ikke selv erfaringer med modellen eller inddysning, men mine
erfaringer med F.A. Moto er så gode at jeg i dit tilfælde ville prøve dem:
http://www.famoto-sport.dk/

> Ja jeg skrev jo den 9énde i denne måned og spurgte om svømmerhøjde for
> karburatorerne for netop denne model men fik ingen svar.

Var 14.6 +-1 mm ikke noget svar ??

> [...]
have
> skrevet og forhørt mig de respektivesteder som enten laver dem og sælger

mvh Jørgen
SV650S

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 26-07-04 11:03

"JP" <jpn_catch22@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har ikke selv erfaringer med modellen eller inddysning, men mine
> erfaringer med F.A. Moto er så gode at jeg i dit tilfælde ville prøve dem:

Hvis det er målet for svømmerhøjden er jeg glad for at modtage
informationen; men hvad med karburatoren holdes på skrå, med bunden i vejret
eller drejet 90 grader? Måske er dette den samme praksis for alle Mikunier,
så dette kan via manual for en anden model?

Jeg har hver dag siden den 9/juli hvor jeg stillede spørgsmålet om
svømmerhøjden været henne og fikse efter svar, men på mit skærmbillede ses
der stadig ikke noget svar på det jeg skrev!

Mvh. Gert Thorgersen

Fra : JP

Dato : 26-07-04 17:13

Hej Gert

Her kommer hele svaret på din forespørgsel d.9/7

"
Hejsa

Flyde hoejden skal vaere 14.6 (+- ) 1mm

maalt med bunden i vejret paa kaburatoren fra kaburator bund til flyder's
top

Mvh

Per

> [...]
> 1989. Han sagde at der kom benzin ned i olien og at svømmerne inbyrdes var
> forskellige.
>
> Han har ingen manual, så spørgsmålet er hvad er svømmerhøjden for de på
> modellen siddende Mikuni karburatorer karburatorer? Og målt med bunden i
> vejret, eller holdende på skrå, eller på anden måde?
>
> Jeg har slet ikke selv fået pillet ved den da det blev mørkt da problemet
> blev stillet. Her i Thailand er det jo året rundt mørkt fra 18/19 aften
til
> 6/7 morgen. Men haves der idéer om hvad grunden kan være til benzin (via

"
Som det fremgår er det Per der har svaret og ikke mig. Jeg synes bare jeg ku
huske der var svaret. Det bliver der så godt som altid på tekniske
spørgsmål, selvom trådene sjældent udvikler sig så voldsomt som dem om
spritkørsel og des lige :)

Håber det hjælper dig

Mvh
Jørgen
SV650S

Fra : stefan jørgensen

Dato : 26-07-04 10:33

> Er der nogen der har erfaringer med hvor de har styr på at dyse den ind ?
>
> Tom

Jeg har fået dysset motoren ind et par gange hos mc lydmuren i Stenløse..

MVH Stefan

Fra : KværnMaster

Dato : 26-07-04 15:51

Hej Tom, jeg har samme maskine (en '92), som jeg har fået dyset ind hos
Midtfyns MC, hos Carsten. Han tuner normalt for Kawasaki Danmark, men har
ganske god forstand på Sukier også. Jeg er super tilfreds med resultatet.

KværnMaster