YEAH - endelig godt vejr
Fra : Daniel Overby

Dato : 24-07-04 17:14

Endelig skete det - en lørdag med godt vejr....

Er lige kommet hjem efter 5 timer på landevejene og et smut i
Karrebæksminde... Hvor er det dog herligt

- Daniel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-07-04 17:22

Daniel Overby wrote:

> Endelig skete det - en lørdag med godt vejr....
>
> Er lige kommet hjem efter 5 timer på landevejene og et smut i
> Karrebæksminde... Hvor er det dog herligt

Jeps! Jeg er også lige trådt ind ad døren efter en masse dejlige sving -
desværre helt alene :-/

Jeg nåede ikke helt ned til Karrebæksminde, dog. Jeg kørte lige en tur rundt
om Ringsted og tilbage mod Holbæk hvor jeg spiste en is ved Munkholmsbroen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Steen Egeberg

Dato : 24-07-04 19:30

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rundt
> om Ringsted og tilbage mod Holbæk hvor jeg spiste en is ved

me too - nåede til Karrebæksminde, der var både Harley'er og Gold
Wing'er men også sympatiske Yamaha'er m.v. (og en solid gang
Monster-Truck show) - en masse venlige mennesker - det er måske det der
underlige lys på himlen ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : M. Hoey

Dato : 24-07-04 21:12

"Tony Lorentzen"
> Jeg kørte lige en tur rundt
> om Ringsted og tilbage mod Holbæk hvor jeg spiste en is ved Munkholmsbroen

For f..... Du skulle da lige have kigget forbi!

--
M. Hoey

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 24-07-04 23:42

M. Hoey wrote:

> For f..... Du skulle da lige have kigget forbi!

Jep - tænkte det samme - men har jo ikke adressen din

Another time!

På hvilken side mødes MCerne normalt? På Holbæk-siden?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Richard

Dato : 25-07-04 08:41

Tony Lorentzen wrote:

> På hvilken side mødes MCerne normalt? På Holbæk-siden?

Ja, der er normalt flest mc'er parkeret ved rastepladsen på den siden af
Munkholmbroen, men isen er bedre østsiden

- så jeg plejer at tage det fede sving vest for broen frem og tilbage og
så holde pause ved kroen på østsiden. Især om aftenen før solnedgang er
udsigten også flottere der

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Stefan, Honda Driver~

Dato : 25-07-04 08:29

Det er dog utroligt hvor mange der køre rundt alene på Mc, vi har også set
en del der køre alene på ferie ! Hvor må det være trist..

Men på den anden side har jeg snakket med mange om der ikke kunne lave en
hjemmeside med hvor andre køre hen og så kan man jo bare skrive eller ringe
sammen, men det er der ikke nogle der ser noget i, så jeg ser det som at
danskerne ikke gider køre med andre. Er der nogle der har et andet svar på
dette ?

Jeg er dog glad for at kunne ringe og bliver ringet op vedr. en tur !

Fra : Richard

Dato : 25-07-04 08:45

Stefan, Honda Driver... wrote:

> Det er dog utroligt hvor mange der køre rundt alene på Mc, vi har også set
> en del der køre alene på ferie ! Hvor må det være trist..

Tjah, ofte er det vel pga en pludselig indskydelse, eller fordi man ikke
finder nogen hjemme at køre sammen med. Men tist synes jeg nu ikke det er,
for som regel kan finde man et sted at holde pause, hvor der er nogle
andre mc'ister at sludre med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-07-04 11:22

"Stefan, Honda Driver..." <stefans@tele2adsl.dk> writes:

> Det er dog utroligt hvor mange der køre rundt alene på Mc, vi har også
> set en del der køre alene på ferie ! Hvor må det være trist..

Det er jo individualismens pris

Faktisk foretraekker jeg at koere ture alene - mest fordi jeg ikke helt
stoler paa de andre i konvojen til ikke at lave noget dumt
Jeg kan egentlig kun komme i tanke om 2 personer som jeg synes det er
sjovt at koere med.

Mht til alene paa ferie giver jeg da dig ret i at det er lidt trist
ikke at have selskab, men paa den anden side saa giver det jo rig
mulighed for at nyde sommeren foran teltet med en bog i den ene
haand og en six-pack i den anden. Og saa bare nyde stilheden.

Jeg koerer ihvertfald lige saa snart forsikringsbeviset ligger i
postkassen

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-07-04 17:07

Mikkel Christensen <mic@rrnord.invalid> skrev i

> [...]

[klip]

> [...]
> haand og en six-pack i den anden. Og saa bare nyde stilheden.
>
> Jeg koerer ihvertfald lige saa snart forsikringsbeviset ligger i

Enig - at køre alene er også godt

--
Mxtfzh - Arne -
http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : JO

Dato : 25-07-04 17:15

> Enig - at køre alene er også godt
>
> --
> Mxtfzh - Arne -
> http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Jeg er enig med Arne. Jeg tager på mc alene til Gotland om et par uger - og
glæder mig til det!

Jo.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-07-04 19:45

"JO" <jobookingSLET@Hotmail.com> skrev i

> Jeg er enig med Arne. Jeg tager på mc alene til Gotland om et par uger - og
> glæder mig til det!

Du er dybt misundelsesværdig! Og med den vejrudsigt for at blive ved emnet.
Håber du får en god tur.

Og med hensyn til at køre alene:
På vejen sker det tit at nogen hægter sig på i en periode, eller man selv gør
det. Så hygger man sig med det til man selv eller de drejer fra igen.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Der lisså tit kører sammen med nogen.....