Dæk i kælderen.
Fra : Kenneth

Dato : 24-07-04 08:16

Hej.

Jeg læste for nogle måneder siden, hvordan man kunne pakke et dæk ind i et
eller andet, så det ikke stod og blev mørt i gummiet. Nu er problemet bare
at jeg ikke kan finde tråden igen. Så jeg vil bukkke mig i støvet for jer,
hvis I gider gentage de gode råd, så mit Pilot Sport ikke står og bliver
mørt og ubrugeligt.

MVH

Kenneth.
www.dfmc.dk/?id=620

Fra : F.Sander

Dato : 24-07-04 09:33

"Kenneth" > Jeg læste for nogle måneder siden, hvordan man kunne pakke et
dæk ind i et
> eller andet, så det ikke stod og blev mørt i gummiet.
---------------------------------
Ø-ahm, gør som jeg , jeg har ca. 10 dæk stående i stuen / lunt og godt.

FS.

Fra : Ninja Rider

Dato : 24-07-04 10:29

Hejsa

F.Sander wrote:
> Ø-ahm, gør som jeg , jeg har ca. 10 dæk stående i stuen / lunt og godt.

Så behøver du heller ingen WunderBaum! Du har allerede duften: DækFrisk
i stuen, der overdøver selv den groveste metan blanding...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : F.Sander

Dato : 24-07-04 11:44

"Ninja Rider" >
> Så behøver du heller ingen WunderBaum! Du har allerede duften: DækFrisk
> i stuen, der overdøver selv den groveste metan
Faktisk har det lugtet lidt af benzin i et par mrd., det er dog væk nu.. (
mon det kan skyldes at der har holdt en MC i stuen de sidste 1.5-2 år ??? )

FS -

Hvis bedstemor for ca. 10 år siden var 'lidt' utilfreds med der var en
spåndplade på stuebordet( hvor på der lå en motor) og sort plastic på
gulvet, - suk! de gode tider inden man fik værksted....

Behøver jeg sige at jeg er ungkarl..