Kæde RW 530GXW ???
Fra : Palle

Dato : 23-07-04 18:45

Nogle der kender den kæde ?? RW 530GXW

Hvad skal sådan en koste ??? Det er den kæde jeg er blevet anbefalet til
min Triumph.
Evt. et link med pris....

Palle - Daytona

Fra : Richard

Dato : 23-07-04 19:43

Palle wrote:

> Nogle der kender den kæde ?? RW 530GXW

Du mener vel ikke RK ... (Takasago Chain)=?

> Hvad skal sådan en koste ??? Det er den kæde jeg er blevet anbefalet til
> min Triumph.

Sådan 5-8 kr pr. link (led, undskyld) - se evt. ebøje... eller Sydfyns
katalog... eller hvor du nu handler

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Palle

Dato : 23-07-04 20:09

> Du mener vel ikke RK ... (Takasago Chain)=?

Jo, jeg har også skiftet nu... Mitonga Racing i Malmö klarede lige det og
et olieskift, fredag efter lukketid !!!
Det blev lidt pebret, ca. 2400 dkk, men det er så også inkl. filter og
SUPER Repsol olie. (4.5 liter).

What the fuck, nu er jeg mere rolig på min ferie

Palle - Ferieklar

Fra : Armand

Dato : 23-07-04 21:15

Palle <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en

> [...]
> et olieskift, fredag efter lukketid !!!
> Det blev lidt pebret, ca. 2400 dkk, men det er så også inkl. filter og

146,- Øvro for RK'en ved Hein Gericke!

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 23-07-04 22:23

Armand wrote:

> 146,- Øvro for RK'en ved Hein Gericke!

Nu må du ikke gøre Palle ked af det, Armand - og tænk hvis han bruger
første dag af sin ferie til at spekulre på, hvad denne 112-leds RK
530GXW når op i:

<http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7911691392>

Men der er Palle nok over alle bjerge

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Palle

Dato : 23-07-04 23:06

Det er også cirka hvad jeg ga' for min. Det der egnetlig kostede var
arbejdslønnen. Men, jeg ville jo alligevel ikke kunne skifte den selv.
(jeg kan ikke sætte en kæde sammen, med mindre der er et samle led og det
er der jo ikke)

> <http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7911691392>

Jeg har lige fået min udstødning, også købt fra Tyskland via ebay. Det tog
en uge at overføre pengene, og yderligere en uge at få den sent fra
tyskland. Det rækker min tålmodighed ikke til, så hellere betale lidt extra

> Men der er Palle nok over alle bjerge

NEMLIG... Vi pakke mc'en i morgenformiddag

Palle

Fra : Richard

Dato : 24-07-04 08:57

Palle wrote:

> (jeg kan ikke sætte en kæde sammen, med mindre der er et samle led og det
> er der jo ikke)

Er bagsvingeren på din Daytona meget svær at af- og påmontere? - ville
aldrig selv tage chancen og samle kæden selv, hvis jeg kan få en
fabrikssamlet

> Jeg har lige fået min udstødning, også købt fra Tyskland via ebay. Det tog
> en uge at overføre pengene, og yderligere en uge at få den sent fra
> tyskland. Det rækker min tålmodighed ikke til, så hellere betale lidt extra

Det hele kan godt gøres på under en uge, men du har ret - indkøb på ebay
er ikke egnet til forudsigelige servicearbejder, der udføres i sidste
stund

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Palle

Dato : 24-07-04 09:44

> Er bagsvingeren på din Daytona meget svær at af- og påmontere? - ville
> aldrig selv tage chancen og samle kæden selv, hvis jeg kan få en
> fabrikssamlet

Aner det ikke ... Det tænkte jeg ikke lige over fredag aften, dagen før
ferien

> Det hele kan godt gøres på under en uge

Jo tak. Men, så trækker banken det sidste af mit overskud pga gebyr !!

Nå....ferie... ses senere

Palle

Fra : Richard

Dato : 24-07-04 10:37

Palle wrote:

> Jo tak. Men, så trækker banken det sidste af mit overskud pga gebyr !!

Gå aktivt med i kampagnen: "Overtal en tysker til at få sig en
PayPal-konto"

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Armand

Dato : 23-07-04 20:39

> Nogle der kender den kæde ?? RW 530GXW

= Top-trækstyrke for en RK-530'er kæde, og med XV-ring's tætning istedet for
O-ring!

> Det er den kæde jeg er blevet anbefalet til min Triumph.

Iflg. RK-listen i HG's katalog bør ingen Triumph køre med svagere kæde end
dét !!
Vær opmærksom på at længden skal være 110 hhv. 112 led alt efter om der er
monteret 43-tands eller 46-tands bagtandhjul!

> Hvad skal sådan en koste ??? > Evt. et link med pris....

Louis.de plejer at være bedste bud; men de gør tilsyneladende mest i
DID-kit's.
However, en DID 530V eller 530VM (igen à: X hhv. O -ring) matcher RK'ens
trækstyrke!

--
Armand.

Fra : Anders Thorup

Dato : 24-07-04 09:36

Armand wrote:

> Louis.de plejer at være bedste bud; men de gør tilsyneladende mest i
> DID-kit's.
> However, en DID 530V eller 530VM (igen à: X hhv. O -ring) matcher
> RK'ens trækstyrke!

Endelig laver DID også en 530ZVM som er den stærkeste man kan få ved DID.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup