Langelinie i aften kl 20.00
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-07-04 15:03

Hej

Da vejret er godt vil jeg tage en tur på Langelinie i aften kl 20.00. Mød
op og spis en is.

--
Jens Bager Jensen
Sælge MZ 251 og VF 500

Fra : m0rt3n

Dato : 23-07-04 16:13

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:cdr5qd$vjg$1@abbeden.bunk.cc...
> Da vejret er godt vil jeg tage en tur på Langelinie i aften kl 20.00. Mød
> op og spis en is.

Jamen det er da en god idé!
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-07-04 16:35

bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk (Jens Jacob Bager Jensen) writes:

> Da vejret er godt vil jeg tage en tur på Langelinie i aften kl 20.00.
> Mød op og spis en is.

Jeg kigger nok også forbi.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Zemich

Dato : 23-07-04 17:32

Tja hvis jeg havde fået kortet så var jeg også kommet, men nu der kun en
måned til.
Så kun småture indtil nu eller nej kører da selvfølgelig ikke. :) Eller.....

Hilsen Tommy
---------------------------------
Yamaha TZR 125 RR

Fra : Preuthun

Dato : 23-07-04 22:28

> [...]
> Hej
>
> Da vejret er godt vil jeg tage en tur på Langelinie i aften kl 20.00. Mød

Jamen, det var da meget hyggeligt. Og heldigt at vejret stadig var godt!

Mvh. Jan Preuthun på sin Velo Solex 1700 (1959)

Fra : Hekto

Dato : 23-07-04 22:45

Preuthun wrote:

> Jamen, det var da meget hyggeligt. Og heldigt at vejret stadig var godt!
>
> Mvh. Jan Preuthun på sin Velo Solex 1700 (1959)

Hej Jan!

Vi mødtes lige på kajen! Jeg på vej hjem, og du på vej ud til molen.
Ærgreligt!

--
/Hekto ... der nåede hjem 10 min. inden det blev regnvejr!!!

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Preuthun

Dato : 24-07-04 22:50

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> Hej Jan!
> Vi mødtes lige på kajen! Jeg på vej hjem, og du på vej ud til molen.
> Ærgreligt!
> /Hekto ... der nåede hjem 10 min. inden det blev regnvejr!!!

Hvis det bliver vejr til det, smutter jeg derud igen imorgen ved 21 tiden.
Jeg har desværre ikke tid før, for jeg er i fuld gang med at bygge
derhjemme.

Mvh. Jan Preuthun