Ang. Kædekit til suzuki gs500e
Fra : Rasmus Neertoft Søre~

Dato : 22-07-04 08:55

Er der nogen der kan anbefale et godt sted at købe for-, bagtandhjul + kæde
til ovennævnte... Godt og billigt

Hilsen fra Rasmus

Fra : Armand

Dato : 22-07-04 16:42

Rasmus Neertoft Sørensen <hotmail@hotmail.com> skrev i en
> Er der nogen der kan anbefale et godt sted at købe for-, bagtandhjul +
kæde
> til ovennævnte... Godt og billigt

Louis.de !
Få sendt er "kostenlos" katalog med og fald i svime over udvalg og priser

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 23-07-04 08:02

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Louis.de !
> Få sendt er "kostenlos" katalog med og fald i svime over udvalg og priser

Ahh.. Jeg var i deres Giga-store i Hamburg - man bliver næsten som et
lille barn i en kæmpe slikbutik! :)

Nogen der har været i deres MEGA-store i Hamborg West? Er den større /
sjovere / smartere?

--
Ole Hansen

Fra : Dak

Dato : 23-07-04 13:22

> Ahh.. Jeg var i deres Giga-store i Hamburg - man bliver næsten som et
> lille barn i en kæmpe slikbutik! :)
>
> Nogen der har været i deres MEGA-store i Hamborg West? Er den større /
> sjovere / smartere?

Hvis msn ligger mærke til navnet så vil det da højst sandsynligt være giga
butikken som er størst? Giga=milliard mega=millioner... hvis man tænker i
meter-systemet...

Dak
Suzuki GS500Ev