Campingpladser i Benelux omr.
Fra : Palle

Dato : 22-07-04 07:28

Nogle af jer der kender nogle mc camps i Benelux ?
Vi kører i weekenden (eller mandag) og vil en tur igennem Luxembourg,
Belgium og formentlig Champagne diskretet. Måske også holland, da jeg kan
besøge en flok gamle venner.
Jeg ved der ligger en mc ved Trier i tyskland, og den ryger vi nok ind på,
men kender i andre ???

Palle - Daytona ... ferieklar !!!

Fra : Palle

Dato : 22-07-04 08:40

> Nogle af jer der kender nogle mc camps i Benelux ?

Jah, jeg kan jo li'så godt selv gi' lidt af svaret.

http://www.luxembourg.co.uk/camping.html

Camping Benelux tager gerne imod mc'ere... det vides endnu ikke hvad de
andre siger til det....

Palle - Feriemode

Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-07-04 10:52

God ferie herfra....
Kan du ikke lige smide et link hvis i har sorteret billederne fra vores
sidste tur??
Og evt. et link til kærestens side.... TAKKER

--
MvH Eg Egemarke og B.S. Axelsen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Palle

Dato : 22-07-04 11:29

> God ferie herfra....

Tak tak

> Kan du ikke lige smide et link hvis i har sorteret billederne fra vores
> sidste tur??

De kommer til at ligge her: http://www.geocities.com/yingworld2004/

Palle

Fra : Asger Steffensen

Dato : 22-07-04 16:35

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jah, jeg kan jo li'så godt selv gi' lidt af svaret.
>
> http://www.luxembourg.co.uk/camping.html
>
> Camping Benelux tager gerne imod mc'ere... det vides endnu ikke hvad de
> andre siger til det....

Den der ligger i Esch-sür-Süre har jeg været på flere fgange. Den ligger
rigtig godt og er en rar lille plads i en hyggelig by, omgivet af de fede
svingende veje.
Den kan anbefales!

Asger
V-Strom
ZX-10 (til salg på www.zx10.dk)

Fra : jesper

Dato : 22-07-04 16:59

hansenpallefjerndette@yahoo.com (Palle ) wrote in message news:<cdnmpv$haq$1@abbeden.bunk.cc>...
> [...]
> besøge en flok gamle venner.
> Jeg ved der ligger en mc ved Trier i tyskland, og den ryger vi nok ind på,

Vi lå på en i Brugge hvis du skal så langt ud. Den ligge lige i kanten
af byen...
Byen er bestemt et syn værd, men hovedvejen der går der ud er ikke i
så god stand. Jeg fik grundet den dårlige belægning slidt mit kædekit
alt for hurtigt...

Men god tur

Jesper